اخبار مهم

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در فریمان مطرح کرد:

برخورد قاطع با جرایم مخل نظم، امنیت و آسایش شهروندان

کد خبر : 39789

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین فروتنی بر استمرار برخورد قاطع با جرایم مخل نظم، امنیت و آسایش شهروندان تأکید کرد.

صبح مشهد– معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که در جمع مردم و مسئولان فریمان سخن می گفت با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام «تولید؛ پشتیبانی ها و مان ع زدایی ها» افزود: همه دستگاه ها باید در مسیر تحقق منویات رهبری معظم «مد ظله العالی» که تأمین کننده عزت، عظمت، منافع و امنیت ملی است گام بردارند.

وی گفت: امروز دشمن خارجی و افراد غافل داخلی به دنبال ناامید کردن مردم هستند اما واقعیت ها روشن است و بررسی ها نشان می دهد چقدر طی این سالها به مردم خدمت رسانی شده و در بخشهای مختلف عمرانی، کشاورزی، تولید، صنعتی و خدماتی کار های خوبی انجام گرفته که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: حضور مردم در همه مراحل حساس تاریخی با ارزش و سرنوشت ساز بوده و انشاء الله و با عنایت خداوند متعال شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور، قانونی و اخلاق مدار و با حضور مؤثر مردم خواهیم بود.
وی افزود: دشمن می خواهد ما در همه ابعاد به ویژه حوزه صنعت وابسته باشیم در حالیکه مردم ما راه عزت و سربلندی را انتخاب کردند و بر سر آرمانها و ارزشهای خود ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین فروتنی با اشاره به تلاشهای خادمان مردم در دستگاه قضایی در فرایند حفظ و تأمین امنیت گفت: امنیت یک مقوله بسیار مهم است و مردم باید احساس امنیت داشته باشند و در زمینه حفظ، ارتقاء و تأمین امنیت هیچگونه تعارفی وجود ندارد و برهمین اساس با هرگونه اقدامی که موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی گردد قاطعانه برخورد خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن