استانی

به مناسبت هفته دولت و با صرف 447 میلیارد ریال اعتبارمحقق شد:

تقویت زیرساخت های آب شرب در خراسان رضوی با افتتاح ۱۴ پروژه

کد خبر : 42129

همزمان با گرامیداشت هفته دولت که مصادف بود با آغاز دولت سیزدهم ۱۴ پروژه بخش آب در شهرها و روستاهای خراسان رضوی افتتاح و کلنگ اجرای یک پروژه هم به زمین زده شد.

به گزارش صبح مشهد، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای اجرای پروژه های قابل بهره برداری در شهرستان های تربت حیدریه ، گناباد ، خلیل آباد ، کاشمر، کوهسرخ ، رشتخوار، باخرز، فریمان، جوین و داورزن ۴۴۷ میلیاردریال ازمحل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
سید ابراهیم علوی افزود: همچنین پروژه آبرسانی به مجتمع ظفر شهرستان سبزوار نیز با اعتبار هفت میلیارد ریال در این هفته عملیاتی شد.

وی آبرسانی به مجتمع های روستایی ، مقاوم سازی خطوط انتقال و اصلاح ایستگاه پمپاژ، جداسازی شبکه و احداث مخزن و جایگاه برداشت آب شرب را از پروژه هایی معرفی کرد که در این هفته بهره برداری شدند.

به گفته وی گناباد با چهار پروژه اجرا شده در صدر شهرستان های استان قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به طرح یک پارچه سازی شرکت آب و فاضلاب روستایی وشهری خاطرنشان کرد: درنتیجه این سیاست امکانات و تاسیسات آب شهری برای کمک به ایجاد و تقویت زیر ساخت های تامین آب روستاها به بکار گرفته شد به گونه ای که با با تلاش شبانه روزی و پیگیری همکاران در ستاد ، شرکت های تبصره دو و امورهای تابعه در مجموع وصعیت تامین آب شرب هزار روستا درسال قبل در قالب پروژه های هفته دولت ، دهه فجر ، پویش هر هفته الف – ب ایران و مشارکت خیرین بهبود یافت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن