اخبار مهم

زن خائن بعد از قتل شوهرش زن دوم قاتل شد! / او عاشق مرد جوان شده بود

کد خبر : 27724

با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان قاتل مرد ۳۰ ساله پس از ۷ ماه دستش رو شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبر فارسی، سرهنگ داریوش سرگلزائی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: حوالی ساعت ۱۷:۰۰ عصر روز جمعه هفدهم خردادماه سال جاری قتل مردی جوان در محدوده شهرک جهاد آباد شهر سراوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

او افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد راننده یک دستگاه وانت بار که از جمعه بازار در مسیر منزلش در حرکت بوده که راکب یک دستگاه موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده نزدیک منزلش جلوی راهش سد شده و با یک قبضه کلت کمری به سمت وی تیراندازی و بر اثر اصابت ۲ گلوله به قلب و پهلو فوت کرده است.

سرهنگ سرگلزائی تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با بررسی صحنه جنایت اظهارات شاهدان عینی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده با تلاش شبانه روزی سرنخ‌های خوبی در خصوص دست داشتن همسر مقتول در این جنایت بدست آورده و پس از تحقیقات علمی بر روی سرنخ‌های بدست آمده و اطمینان از صحت موضوع سرانجام روز گذشته با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.

او عنوان کرد: متهم ۲۴ ساله که در بازجوئی‌های اولیه قصد منحرف کردن جریان رسیدگی به پرونده قتل را داشت، اما در مواجهه با بازجوئی‌های علمی پلیس و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به طراحی و اجرای نقشه مرگ شوهرش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: در اعترافات متهم مشخص شد این زن از مدت‌ها قبل با ضارب که مردی ۳۰ ساله در ارتباط بوده این فرد حتی با آن‌ها رفت و آمد خانوادگی داشته و در شب قبل از جنایت به صورت تلفنی این نقشه شوم را کشیده و چهار ماه پس از قتل شوهرش به عنوان زن دوم با او ازدواج کرده است.

سرگلزائی بیان داشت: با اعترافات تکان دهنده زن جوان بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی سراوان وارد عمل شدند و همدست متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: متهمان به قتل پس از بازجوئی‌های اولیه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن