اقتصادی

اقتصاد در سال ۹۹ رشد و رونق می یابد/ عبور ایران از سختترین تحریم ها

کد خبر : 27636

رئیس کانون کارآفرینان استان خراسان رضوی گفت: اقتصاد در سال ۹۹ رو به رشد خواهد بود چراکه اقتصاد ما مقاوم تر از گذشته شده است و در حوزه تولید، کشاورزی و صادرات رونق داشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد محمد حسین روشنک رئیس کانون کارآفرینان استان خراسان رضوی در گفتگو اختصاصی با پایگاه خبری صبح مشهد افزود: ایران از اولین تحریم‌ها که در نوع خود از سخت‌ترین تحریم‌ها بوده عبور کرده است و با اتکای به توانایی‌های داخلی و همکاری با کشور‌های دوست به رشد و توسعه خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه کشور در حال حاضر در خصوص مسائل اقتصادی به تثبیت رسیده، بیان داشت: تحریم‌های جدید آمریکا بیشتر جنبه رسانه‌ای دارد و فاقد کارایی لازم برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی بیان کرد: اقتصاد در سال ۹۹ رو به رشد خواهد بود چراکه اقتصاد ما مقاوم تر از گذشته شده است و در حوزه تولید، کشاورزی و صادرات رونق داشته ایم.

مهندس روشنک در خصوص شهادت سردار سلیمانی افزود: شهادت سردار برای عموم جامعه و فعالان حوزه‌های مختلف خبری با اهمیت بسیار بالا بود، البته که مردم در مراسم تشیع پیکیر این شهید سنگ تمام گذاشتند و حضور گسترده مردم قدرت، اقتدار و وحدت را به دشمنان نشان داد.

وی با اشاره به اینکه ایران بر خطرات تحریم های اقتصادی آگاه است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها خیال می‌کردند با تمرکز بر فشار حداکثری به‌ویژه در زمینه اقتصادی، می‌توانند ایران را به نرمش و زانو درآورند اما خودشان دچار زحمت و مشکل شده اند.
انتهای پیام/

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن