زندگی

پیشنهادهایی برای تیپ زمستانی خانم‌های شیک‌پوش

کد خبر : 27340

برای این‌که تیپ زمستانی شیکی داشته باشید باید یکسری اصول و قواعد را رعایت کنید. این نکات ظریف در زیر توضیح داده شده است.
صبح مشهد -با سرد شدن هوا و زیاد شدن حجم لباس هایمان، ناخودآگاه درشت‌تر از آن چه هستیم به نظر می‌آییم که این موضوع انتخاب لباس زمستانی مناسب را برای افرادی که اضافه‌وزن دارند، مشکل می‌کند. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که درگیر این مسئله شده‌اید و تا چند روز دیگر باید در یک جمع دوستانه یا فامیلی شرکت کنید، با ما همراه باشید تا با نکاتی کاربردی ، زمستان امسال خوش پوش‌تر از همیشه شوید. برای این منظور بهتر است در اولین قدم ویژگی‌های بدن و اندازه دقیق لباس‌های خودتان را بشناسید و لباس مناسب خود را بر اساس آن انتخاب کنید.
هرچه ساده‌تر، بهتر
لباس‌های پر نقش و نگار و پارچه‌هایی با طرح‌های شلوغ تاثیر مستقیم بر درشت دیده شدن شما دارد. در نتیجه همیشه به دنبال پالتوهایی با طرح و پارچه‌های ساده‌تر باشید و از انتخاب طرح‌های چین‌دار و پفی پرهیز کنید. پالتوهای برش‌دار و بلند با پارچه تک رنگ بهترین انتخاب برای شماست.
رنگ‌های ممنوعه برای شما
اگر می‌خواهید لاغرتر از آن چه هستید به نظر برسید از رنگ‌های روشن مثل صورتی و لیمویی و رنگ‌های جیغ و درخشان کمتر استفاده کنید. در عوض از گزینه‌های رنگی تیره یا تنالیته خاکستری کمک بگیرید.

شال گردن‌های محبوب
استفاده از شال گردن به عنوان عنصر کامل کننده پوشش‌های زمستانی یکی از گزینه‌های محبوب خانم‌هاست. اما افراد دارای اضافه وزن باید شال گردن را بدون این‌که دور گردن بپیچند، آن را از دو طرف شانه‌های خود رها کنند تا کشیده‌تر به نظر بیایند چراکه دسته‌های بلند و آویز شال با ایجاد خطای دید بالاتنه را ظریف‌تر و بلندتر نشان می‌دهند

نه سایز کوچک‌تر بپوشید نه سایز بزرگ‌تر
بزرگ‌ترین اشتباه رایج در بانوان با وزن بالا، انتخاب لباس‌های بزرگ‌تر یا تنگ‌تر است! لباس‌های بزرگ‌تر نه تنها زیبایی ندارد بلکه شما را درشت‌تر از آن چه هستید نشان می‌دهد. بنابراین همان‌طور که در ابتدای متن گفته شد اول از همه اندازه دقیق‌تان را پیدا کنید و فقط همان سایز را بپوشید.

نه به پالتو و کت‌های کوتاه
پوشیدن کت‌های کوتاه، شما را حجیم‌تر جلوه می‌دهد. در عوض پوشیدن پالتو یا اورکت‌های بلند شما را کشیده‌تر از آن چه هستید نشان می‌دهد.
یقه هفت یا یقه گرد
جالب است که حتی یقه لباسی که می‌پوشید هم در لاغرتر به نظر رسیدن شما موثر است! بنابراین بهتر است به سراغ پالتوهای یقه هفت و قلبی شکل بروید چرا که این مدل یقه، گردن شما را بلندتر نشان داده و تصویر ظریف‌تری از بدن شما را ارائه می‌دهد.
تجربه شیرین یک رنگی
تضمینی‌ترین روش برای این که لاغر دیده شوید، انتخاب پوشش تک رنگ یکی از رنگ‌های تیره است. در این میان پوشش تمام مشکی یک انتخاب قدیمی و مشکل‌گشاست که خوشبختانه در اغلب موارد هم جواب داده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن