زندگی

طالع بینی شخصی متولدین ماه های مختلف سال

کد خبر : 27017

طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت صبح مشهد همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما می دانید کارهای مهمی برای انجام دادن دارید که ارزش وقت گذاشتن را دارند، اما دلتان نمی خواهد برای خودتان دردسر درست کنید و خودتان را درگیر کنید. با وجود این که می دانید امتناع از انجام این کارها آسان نخواهد بود و مشکلاتی برایتان به همراه خواهد داشت، ترجیح می دهید که وضعیت موجود را حفظ کنید و فعلا تغییرات را نپذیرید تا بتوانید کارهایتان را سر فرصت و حوصله و با آرامش انجام دهید. امروز ممکن است بین شما و دوستان، همکاران و یا اعضای خانواده بر سر مسائل مادی بحث و دلخوری به وجود بیاید. به جای محکوم کردن دیگران خودتان حواستان را جمع کنید و آمار حساب و کتاب هایتان را داشته باشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته‌اید خوب درخشیده‌اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده‌اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت‌تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد. شما حتی حق شکست خوردن ندارید! اطرافیان از شما می‌خواهند از جایتان بلند شوید و راهنمایی آنها را به عهده گرفته و انبوه مشکلاتی که آنها ایجاد کرده‌اند را با کمک خودشان از بین ببرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما خیلی مایل نیستید که بی طرف و منصف باشید، خصوصا اگر یک نفر در محل کارتان باعث شود احساس ناامنی و خطر کنید. شما آماده‌اید که با شور و هیجان مبارزه کنید، اما همین که انرژی تان را برای دفاع کردن از خود تقویت می‌کنید، مانعی جلوی راه‌تان سبز می‌شود. الان هیچ کار خاصی وجود ندارد که بتوانید انجامش دهید. تحولات قلبی شما می‌تواند زمینه رشد شغلی شما را که در شرف وقوع است را فراهم آورد. شما امروز تحت فشار قرار می‌گیرید که مسئولیت‌های بیشتری را در خانه، خانواده و یا محل کار قبول کنید، اما روبرو شدن با این مسئولیت‌ها و وظایف سرشار از استرس و نگرانی است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما بالاخره توانسته اید کنترل روند افکارتان و ارتباط آنها با احساسات درونی خود را در دست بگیرید. حساسیتتان به اطرافیانتان و عشقی که نسبت به آنها احساس می کنید خیلی بیشتر از همیشه است و همین باعث جذب آنها به سوی شما خواهد شد. شما در حال حاضر این توانایی را دارید که نگاهی منطقی به احساسات خود داشته باشید و اسیر احساساسات سرکش و متغیر خود نشوید. امتناع از مواجه شدن با واقعیت به نفع هیچکس نیست، با خودتان، احساستان و عشقتان صادق باشید. نمی توانید چشمتان را به روی مشکلی که در رابطه تان پیش آمده بسته و انتظار داشته باشید خودش حل شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد. هر استرس عاطفی که احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید و اگر فکر می کنید یک جای کار ایراد دارد به آن بپردازید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون تضاد و تعارض بین شخصی ترین بیانات و اظهارات شما و عمیق ترین آرزوهای نامشخصتان ممکن است شما در چرخه بد و نامطلوبی قرار دهد. هیچ راه آسانی برای فرار از این چرخه وجود ندارد، پس به خودتان قول دهید به جای پیروی کردن از عقلتان از قلب خود پیروی کنید. فراموش نکنید که آسیب پذیر بودن و ضعیف بودن هیچ جذابیتی ندارد، پس اگر برای امنیت داشتن مجبور بودید محدودیت‌های عاطفی خود را حفظ کنید از انجام دادن این کار نترسید. بالاخره ذهن و قلبتان با هم همسو شده اند و بیان احساسات دقیقتان برایتان خیلی آسانتر از همیشه شده است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی امروز شما می گوید امروز از آن روزهایی است که حتی نمی توانید در رستوران برای خودتان غذا انتخاب کنید. اصلا انگار در یک دنیای دیگر به سر می برید و حتی وسط راه ممکن است فراموش کنید کجا هستید و به کجا دارید می روید. احساسات و افکارتان چنان با هم درگیر شده اند که نمی توانید تصمیم گیری کنید و ذهنتان درست کار نمی کند. سعی کنید کارهایی انجام دهید که باعث آرامش ذهنتان می شوند، تماشای یکی از آن فیلم هایی که ذهنتان را به خود درگیر می کنند می تواند روش خوبی برای رهایی از این وضعیت باشد. امروز وقت آن رسیده که پس از چندین روز رفت و آمد و مهمانی زمانی را هم صرف رسدن به خانه تان بکنید و دوباره همه جا را تمیز کنید، مهمان های تازه در راهند!

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد رویاهایی که از دوران کودگی در سر داشتید، این رویاهای نیز با رشد شما بزرگ شده اند، این رویاهای شما را بیش از پیش مشوش کرده اند و باعث شده اند که نتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. شما به رویاهایتان زیاد اهمیت می‌دهید بهتر است از فکر رویاها بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید. زیرا رویاها دوام چندانی ندارند، گاهی مانند پوشالی تو خالی هستند و می‌توانند واقعیت زندگی شما را از بین ببرند. با وجود این رویاها و توهمات، شما در یک خواب غفلت به سر می‌برید اما به دلیل انعاطاف پذیری زیادی که دارید به راحتی می‌توانید به این رویاها خاتمه دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده‌اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت‌تر می‌شود. بخشی از مشکلات‌تان از بی ثباتی ماه در نشانه‌تان نشأت می‌گیرد. حالت‌های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می‌گیرد. چرا که شما نمی‌دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می‌کند. امروز به جنبه هنرمند و رمانتیک وجود خودتان اهمیت بیشتری بدهید. شاید کمی نگران باشید و دچار تردید شوید، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

در طالع بینی امروز شما آمده است امروز انگار مغز و قلبتان برعلیه شما دست به دست هم داده اند و شما را در طوفانی از سردرگمی گرفتار کرده اند که به نظر نمی رسد بتوانید به راحتی از آن رهایی پیدا کنید. اگر فکر می کنید خودتان به تنهایی از پس این وضعیت برنمی آیید از نزدیک ترین فرد زندگیتان بخواهید به جای شما فکر کرده و از این وضع نجاتتان دهد. شما می خواهید مهربان و خوش رفتار جلوه کنید ولی مخفی کردن احساس واقعیتان به دلیل شدتی که دارد، برایتان خیلی دشوار است. بیهوده برای دیگران فیلم بازی نکنید و سعی نداشته باشید که احساس واقعی خود را پنهان کنید. به زبان آوردن آنچه که در سردارید شما را از ترسی قدیمی رها خواهد ساخت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برهه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد. امروز باید بیشتر مواظب حرف هایتان باشید، زیرا اگر حواستان را خوب جمع نکنید ممکن است چیزهایی را فاش کنید که دلتان نمی خواسته و یا آمادگی لازم برای حرف زدن در مورد آنها را نداشته اید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه شما فکر می‌کنید به آخر کار نزدیک شده‌اید، اما این در مورد دیدگاه‌های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی‌کند. در حالیکه ماه قوی برج ثور وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می‌شود، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می‌روند. درحالیکه سعی می‌کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن