استانی

اسامی 30 نامزد جبهه پیروان خط امام و رهبری

جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی لیست داد

کد خبر : 27004

تشکل سیاسی جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی امروز هشتم دی ماه با انتشار اطلاعیه‌ای اسامی ۳۰ نفر افراد منتخب این جبهه را به عنوان نامزدهای خود در انتخابات مجلس یازدهم اعلام کرد.

به گزارش صبح مشهد، رییس این تشکل در خراسان رضوی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به فعالیتهای انتخاباتی مشابه این تشکل سیاسی در دوره‌های پیشین انتخابات اشاره و بیان کرد:

چندین ماه پیش این تشکل در خراسان رضوی از طریق تشکلهای شانزده‌گانه خود و شعبه‌های آنها در شهرستانهای استان به رصد نامزدها و فعالیتهای انتخاباتی آنان پرداخت و فهرستی مقدماتی از افراد حاضر در صحنه انتخابات تدوین کرد.

سیدمحسن بنی‌هاشمی افزود: “جمع‌بندی مقدماتی” جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی پیرامون این موضوع در نشست هفتم دی ماه جاری شورای مرکزی حاصل شد.

همچنین بخوانید: اصلاح طلبان در استان با کمتر از ۲۰ درصد ظرفیت ثبت نام کردند

وی ادامه داد: شورای مرکزی این تشکل در این چارچوب بر اساس نظرخواهی از تشکلها، لیستی ۳۰ نفره از نامزدهای مورد نظر خود را برای نامزدی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تدوین کرد.

رییس این تشکل در خراسان رضوی گفت: اسامی این ۳۰ نفر برای بررسی بیشتر به مدت یک ماه در اختیار شورای مرکزی تشکلهای جبهه پیروان خط امام و رهبری قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید: ۶۰ درصد لیست اصولگرایان مشهد برای مجلس را جوانان باید تشکیل دهند

وی افزود: پس از این دوره یک ماهه دوباره رای‌گیری خواهد شد تا از میان لیست ۳۰ نفره در نهایت نام ۱۰ نفر انتخاب شده و در اختیار شورای ائتلاف اصولگرایان قرار گیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن