اسلاید شو

۶۰ درصد لیست اصولگرایان مشهد برای مجلس را جوانان باید تشکیل دهند

کد خبر : 26756

دبیر جنبش مطالبه مشهدمقدس گفت: در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، ۶۰ درصد لیست اصولگرایان مشهد برای مجلس را جوانان باید تشکیل دهند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، جواد نقندری اظهار داشت: ما پای جریان وحدت حول گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم و اساس این مسئله نیز میدان دادن به جوانان است و باید در لیستی که در مشهد برای اصولگرایان در مشهد بسته می‌شود، حداقل ۶۰ درصد آن را جوانان تشکیل دهند.

دبیر جنبش مطالبه مشهدمقدس گفت: وحدت نباید بر مبنای شیخوخیت برای حضور ۴ نماینده قبلی مشهد در مجلس شکل بگیرد و فقط برای یک نفر دیگر بحث و بررسی صورت بگیرد؛ جوانان طبق فرمایش مقام معظم رهبری ورود کرده‌اند و باید میدان به سود جوانان خالی شود و همین که نمایندگان سابق ثبت‌نام می‌کنند نشانگر این است که می‌خواهند در میدان باشند.

نقندری افزود: مخاطب مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب جوانان است؛ جلسات وحدت مشهد شبیه شیخوخیت برای حضور ۴ نماینده قبلی شده اما ما این را به رسمیت نمی‌شناسیم و در لیست اصولگرایان مشهد باید ۶۰ درصد را جوانان تشکیل دهند و جوانان نیز عهد می‌بندند حداکثر دو دوره نماینده باشند تا گردش نخبگان شکل بگیرد زیرا این لازمه جمهوریت نظام است.

وی با اشاره به اینکه جوانان از کجا باید میدان‌داری را آغاز کنند تاکید کرد: نمایندگان مشهد بهتر است در این شرایط به عنوان مشاور در کنار جوانانی قرار بگیرند که می‌خواهند وارد عرصه شوند؛ مقام معظم رهبری تاکید دارند به جوانان انقلابی پست‌‌‌های مهم و حساس بدهید و ما نیز از نمایندگان مشهد می‌خواهیم به نفع جوانان کنار بروند و در نقش مشاوران این جوانان باشند و این گونه دین خود را به انقلاب ادا کنند و این مطالبه و حرف جریان مطالبه است.

نقندری گفت: وحدت در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید حول گام دوم انقلاب شکل بگیرد؛ جوانان باید وارد میدان شوند؛ جنبش مطالبه با این که نماینده خاص خود را برای انتخابات دارد اما حتی این نماینده نیز حاضر است در صورتی که جوانی دارای شاخصه‌های لازم باشد به نفع وی کنار برود.

دبیر جنبش مطالبه مشهدمقدس تصریح کرد: جوانان باید وارد کار انقلاب شوند؛ اینکه جوان مایوس شود که هیچ سهمی ندارد نگران‌کننده است؛ مقام معظم رهبری در گام دوم جوانان را خطاب قرار دادند و این مهم باید در انتخابات مجلس نیز در دستور کار قرار بگیرد و جوانان باید با وحدت در میدان بمانند؛ امیدواریم لیست وحدت مشهد نیز به جوانان میدان دهد. جوان در جمهوریت نظام نقش دارد و مقام معظم رهبری با انتصابات خود این گام دوم را آغاز فرمودند و باید در مجلس نیز این رویه در دستور کار باشد.

نقندری تاکید کرد: جنبش مطالبه هیچ سهم‌خواهی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی ندارد و صرفا خواستار میدان دادن به جوانان و وحدت حول محور جوانان است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن