اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

رویداد مشهد ۲۰۱۷ برای تولیدکنندگان صنایع دستی فرصتی طلایی است

کد خبر : 8512

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی گفت: مشهد ۲۰۱۷برای تولیدکنندگان صنایع دستی، فرصتی طلایی است و توسعه و تقویت سیستم فروش در این رویداد بین المللی تاثیر گذار است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از مهر،حسین زارع صفت مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی عصر پنجشنبه در جمع عرضه کنندگان صنایع سنتی شهرستان طرقبه شاندیز؛ اظهار کرد: طرقبه شاندیز دارای دو ثبت ملی و معنوی ارغوان بافی و شیشلیک است که سبب تمایز آن از دیگر شهرستان های استان و کشور شده است.

زارع صفت با بیان اینکه مهم ترین مساله در گردشگری پذیرش توریست توسط جامعه محلی است که خوشبختانه در شهرستان طرقبه شاندیز به صورت چشم گیر ملاحظه می شود. وی ادامه داد:مدیریت شهرستان به صورت مناسب نسبت به تامین امنیت که دارای دوبخش فیزیکی وروانی است در طول ایام سال اقدام می کند و برابر آمارها این موضوع تحت نظارت کامل است.

وی اهدای نشان ملی را باعث تقویت امنیت روانی دانست و گفت: طرقبه شاندیز علی رغم تولید صنایع دستی با قیمت مناسب توسط فروشندگان با انصاف خوبی به فروش می رسد.

وی ابراز کرد: ۸ فروشگاه در مرحله اول مفتخر به کسب نشان اعتماد ملی فروشگاه های برتر صنایع دستی در طرقبه شاندیز شده اند و امیدواریم این نوع فعالیتها سبب توسعه فعالیت های اقتصادی شود.وی سهم بسزایی از فروش۱۵۰۰میلیارد تومانی سوغات استان را سهم طرقبه و شاندیز دانست و عنوان کرد: تعهد فروشنده نسبت به فروش تولیدات محلی و داخلی کشور سبب رونق بازار کار و اقتصاد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: تلاش میکنیم و امیدواریم روزی برسد که تمامی واحد های صنفی دارای نشان اعتماد ملی شوند و این خود مراقبتی بیشتر از هر نظارتی مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: مسیر کشور به سمت حمایت از گردشگری و تولیدات صنایع دستی می باشد و بنا به منویات مقام معظم رهبری؛ حمایت از گردشگری و تولیدات صنایع دستی به نوعی از اقتصاد مقاومتی درون زا و برون زا محسوب می شود.
زارع صفت فرصت مشهد ۲۰۱۷ را برای تولیدکنندگان و فروشندگان صنایع دستی، فرصت طلایی  اعلام کرد و گفت: اعطای نشان اعتماد ملی به توسعه و تقویت سیستم فروش کمک خواهد کرد و در این رویداد بین المللی تاثیر گذار خواهد بود.

وی استفاده از بارکد و سیستم جامع فروش جدید را سبب ساز  اعتماد بیشتر مشتریان و جذب برای خرید های بعدی اعلام کرد و تصریح کرد: بهره مندی از شبکه های مجازی برای اطلاع رسانی محصولات تولید شده از راهکارهای مورد استفاده  موفقیت آمیز در حال حاضر است.

گفتنی است در پایان مراسم از فعالان تولیدات صنایع دستی طرقبه شاندیز تقدیر و به ۸ مدیر فروشگاه های برتر صنایع دستی نشان اعتماد ملی اهدا شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن