اجتماعیاخبار مهماقتصادی

فرد متخلف 220 میلیارد ریال از حق بیمه های دریافتی را به حساب شخصی خود واریز می کرد

اختلاس ۲۲۰ میلیاردی مدیر سرشناس

کد خبر : 26199

قبل از خروج از مرز دستگیر شد

به گزارش صبح مشهد : توکلی با هوشیاری دستگاه قضایی و امنیتی کرمان و صدور دستورات ویژه قضایی ،مدیر سرشناس شرکت بیمه ای به اتهام اختلاس ۲۲۰ میلیارد ریالی قبل ازخروج ازکشور توسط سازمان اطلاعات سپاه کرمان دستگیر و بازداشت شد.

دادستان عمومی و مرکز استان کرمان گفت :با ورود به موقع این دادستانی و سازمان بازرسی و با هدف جلوگیری از خسارت های غیر قابل جبران به صنعت بیمه ،تمامی اموال و املاک متهم توقیف و حساب های وی مسدود شدند .

به گزارش بخش خبری صبح مشهد قاضی سالاری روز گذشته در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی دریافت گزارشی در اداره کل بازرسی استان کرمان مبنی بر اینکه یکی از مدیران شرکت های بیمه وجوه دریافت شده بابت حق بیمه را به حساب شخصی خود واریز میکنند ،اداره کل بازرسی با اعزام کارشناسان ذی ربط ، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد .

او اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد متخلف ۲۲۰ میلیارد ریال از حق بیمه های دریافتی را به حساب شخصی خود واریز و با بخشی از این وجوه اقدام به خرید املاک و مستغلات و خودرو در داخل و خارج از کشور کرده است .

دادستان کرمان همچنین افزود :متهم در حال تدارک خروج از کشور بود که با دستورات قضایی توسط سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان دستگیر و بازداشت شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن