استانی

تشکیل شعب ویژه جرائم و تخلفات انتخاباتی در خراسان رضوی

کد خبر : 26140

شعب ویژه جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان خراسان رضوی تشکیل شد.
به گزارش صبح مشهد، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در راستای پیشگیری و کاهش جرائم و تخلفات انتخاباتی تاکنون ۲۰ جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی برگزار گردیده است.
وی در ادامه گفت: در شهرستان خلیل آباد نیز جلسه آسیب شناسی راهکارهای انتخاباتی تشکیل شده است و در همین راستا کتاب نظام های انتخاباتی با رویکرد پیشگیرانه نیز توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در دست تهیه و تدوین است که انشاالله در آذر ماه به چاپ خواهد رسید.
مرتضوی همچنین با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای صیانت از منابع آب گفت: در شش ماهه ابتدای سال با همکاری شرکت آبفای استان مجموعاً ۵۵۶ حلقه چاه غیرمجاز مسدود گردیده است و دو جلسه با موضوع تغییر الگوی مصرف و همچنین کاهش آب های آلوده زیر زمینی برگزار شده است.
وی با اشاره به گستردگی اقدامات انجام شده در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: در سال گذشته قریب به هفده هزار مکاتبه با موضوعات مختلف توسط این معاونت انجام شده و اکثر این مکاتبات پیگیری و منتج به نتیجه گردیده است و این حجم از کار محول شده به مجموعه پیشگیری نشان از اعتماد ریاست محترم کل دادگستری استان و دادستان محترم مرکز استان به مجموعه پیشگیری است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن