اقتصادی

سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی بیمه دی:

افزایش سهم بیمه در تولید ناخالص ملی باعث رشد سرمایه گذاری می شود

کد خبر : 57486

عضو هیات عامل و سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت بیمه دی گفت: افزایش سهم بیمه در تولید ناخالص ملی باعث رشد سرمایه گذاری و کاهش ریسک برای صنعتگران، کارآفرینان و در کنار آن افزایش رفاه برای مردم می شود.

به گزارش صبح مشهد، دکتر بهادر کاظمی امروز در همایش گرامیداشت نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی در مشهد افزود: مهمترین موضوع برای سرمایه گذار، وجود امنیت در بخش های مختلف است و بیمه می تواند برای کارآفرینان، امنیت اقتصادی ایجاد کرده، ریسک را کاهش دهد و باعث افزایش عدالت اجتماعی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه وقتی در کشور موضوع بیمه مطرح می شود، بیشتر بیمه درمان و پایه به ذهن مخاطبان و مردم خطور می کند؛ در حالی که صنعت بیمه نقش بسیار موثر و مستقیمی بر رشد و توسعه اقتصادی کشور دارد و باید ما متولیان صنعت بیمه تلاش کنیم تا دایره نقوذ بیمه را در خانواده ها، صنوف و حوزه های مختلف صنعت گران و تجار، هر چه بیشتر توسعه دهیم.

سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت بیمه دی یادآور شد: یکی از وظایف و تکالیف شرکت های بیمه، توسعه فرهنگ بیمه در جامعه و خانواده ها از طریق فرهنگ سازی، تبلیغات و ابداع بیمه های جدید است و هر چه فرهنگ بیمه توسعه یابد، سودآوری شرکت های بیمه افزایش می یابد.

وی افزود: این تصور که هر شرکت بیمه ای می تواند با نرخ شکنی، سهم شرکت های بیمه ای دیگر را به شرکت خود جلب کند، درست نیست؛ زیرا بخش زیادی از جامعه از حیطه بیمه خارج هستند که باید برای جذب آنان تلاش کرد.

توسعه بازار فروش؛ مهمترین هدف سال ۱۴۰۳

کاظمی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته در بیمه دی برای سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: مهمترین هدف بیمه دی برای سال ۱۴۰۳، توسعه بازار فروش خود است که این امر را با تکیه بر خرده فروشی و توسعه شبکه نمایندگان و فروش پایه ریزی کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد با توسعه شبکه فروش و فعال تر سازی نمایندگان و همچنین توسعه فعالیت های الکترونیک و دیجیتال، به اهداف بلندپروازانه ای که در شرکت بیمه دی برنامه ریزی شده، دست یافت.

سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت بیمه دی افزود: با وجود نیروهای جوان و با انگیزه ای که در بیمه دی وجود دارد، حتما به این هدف برنامه ریزی شده، خواهیم رسید.

افتخار بیمه دی خادمی خانواده شهدا و ایثارگران است

وی خاطرنشان کرد: در بیمه دی این اعتقاد وجود دارد که اگر رشد و پیشرفتی انجام گرفته است، به برکت خدمات رسانی و خادمی خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده و در شرکت بیمه دی به این خادمی افتخار می کنیم.

کاظمی افزود: طی یک سال گذشته در بیمه دی تلاش شده تا زمان پرداخت خسارت به مراجع درمانی کاهش یابد و جزو شرکت های بیمه ای دارای کمترین زمان پرداخت خسارت هستیم. همچنین خسارت های مستقیم در کمتر از ۲۰ روز به بیمه شدگان پرداخت می شود و به دنبال کاهش این زمان هستیم.

سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت بیمه دی در ادامه با اشاره به موضوعات مطرح شده توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این مراسم، گفت: توسعه مراکز طرف قرارداد بیمه دی در شهرستان هایی که نیاز به مرجع درمانی وجود دارد و همچنین دیگر موضوعات مطرح شده را حتما پیگیری می کنیم تا بتوانیم رضایت حداکثری جامعه خانواده معظم شهدا و ایثارگران را بیش از پیش بدست آوریم که باعث افتخار شرکت بیمه دی است.

وی همچنین تاکید کرد: به دنبال توسعه دیگر حوزه های بیمه ای هستیم تا درصد پرتفوی شرکت بیمه دی بین درمان و دیگر حوزه ها را به تعادل خوبی برسانیم و عمده فعالیت ها، غیر درمان باشد.

وجود ۴۸ شعبه در کشور و هزار و ۳۰۰ نماینده

مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی و مشاور مدیرعامل بیمه دی در امور ایثارگران هم در این همایش گفت: بیمه دی با ۱۹ سال فعالیت به عنوان یک بنگاه اقتصادی دارای برند معتبر، با ۴۸ شعبه در سطح کشور و هزار و ۳۰۰ نماینده، در خدمت مردم است.

دکتر مهدی شریعتی فر با اشاره به وجود سه شعبه بیمه دی در خراسان رضوی و فعالیت بیش از ۷۰ نماینده این بیمه و همچنین بیش از ۱۷۰ کارگزار در این استان، افزود: بیمه دی در خراسان رضوی با بیش از ۷۰۰ مرکز درمانی قرارداد دارد. همچنین ۱۷۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه دی قرار دارند و روزانه ۸ هزار خدمت درمانی به ایثارگران ارائه می شود.

وی با بیان این که ۲۰ درصد بازار بیمه درمان تکمیلی کشور در اختیار بیمه دی است، ادامه داد: ۲۵ تا ۳۰ درصد بیمه تکمیلی در استان خراسان رضوی، مربوط به بیمه دی است.

مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی یادآور شد: مفتخریم که بیمه دی جزو ۵ شرکت اول و برتر بیمه ای در سطح کشور است.

وی افزود: شرکت بیمه دی در مجموع دارای بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده و قرارداد با بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ مرجع درمانی در سطح کشور است و طی امسال فقط در مشهد ۳۶۰ هزار بیمه نامه توسط بیمه دی صادر شده است.

شریعتی فر یکی از وظایف مهم بیمه دی را خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران دانست و ادامه داد: نباید جانبازی که روزی در دفاع مقدس مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستاده، در کف خیابان برای درمان خود بماند و این ظلم است و ما در بیمه دی باید نهایت دقت را در خدمت گزاری به جامعه ایثارگران داشته باشیم.

درخواست افزایش انعقاد قرارداد با مراکز درمانی و داروخانه ها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی هم در این همایش با اشاره به توفیق بیمه دی در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گفت: در استان بیشترین تعامل را با بیمه دی داریم و ماهیانه جلسات مستمر با مدیر این شرکت برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی با اشاره به وجود ۳۸۰ هزار نفر از خانواده های شهدا در این استان به عنوان گسترده ترین جامعه هدف بنیاد شهید در کشور و رضایت مندی آنان از خدمات بیمه دی، افزود: در پایش سلامت نیاز به جهش جدی تر و افزایش انعقاد قرارداد با پزشکان است. همچنین دریافت اسناد پزشکی از خانواده شهدا و ایثارگران به خوبی انجام می شود که باید بهبود یابد.

وی همچنین خواستار افزایش انعقاد قرارداد بیمه دی با مراکز درمانی و داروخانه ها به ویژه در برخی شهرستان های فاقد قرارداد، افزایش نظارت بر مراکز درمانی و نیز اصلاح سرانه تخت آسایشگاه والدین شهدا شد.

اعلام آمادگی بیمه دی برای تاثیرگذاری در سرمایه گذاری

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی هم در این همایش در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات بیمه دی در این استان گفت: افزایش حداقل ۱۹۰ درصدی در حق بیمه تولیدی نسبت به سال گذشته توسط شرکت بیمه دی نشان از تلاش مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت دارد.

حامد حسینی وضع خراسان رضوی در بیمه ها را نسبت به عملکرد کشور، خوب ارزیابی کرد و افزود: در بین شرکت های بیمه استان، سه شرکت رشد و عملکرد شاخصی دارد که یکی از آن ها بیمه دی است.

وی ادامه داد: نتیجه فعالیت صنعت بیمه، افزایش سرمایه گذاری و کاهش ریسک است و می توان اندوخته های بیمه را در مسیر سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم قرار داد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بیمه ها می توانند در تامین مالی برخی پروژه های سرمایه گذاری تاثیرگذار باشند و قرار است این اتفاق سال آینده در خراسان رضوی بیفتد و شرکت بیمه دی برای این موضوع اعلام آمادگی کرده است که جای تقدیر دارد.

شرکت های بیمه در مسیر خدمت به مردم

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد هم در این نشست با تقدیر از خدمات بیمه دی، گفت: بیمه در شرایط تنگنا و زمان وارد آمدن خسارت به مردم به میدان می آید و خسارت آنان را جبران می کند؛ از این رو اقدام آنها به نوعی عبادت است اما باید این خدمات بیشتر برای مردم تسهیل شود.

محسن داوری افزود: بیمه به دنبال بازسازی روحیه آسیب دیده است که این نوع ماهیت کار، اهمیت زیادی برای جامعه دارد.

وی ادامه داد: خدمت به خلق، بهترین عبادت است که شرکتهای بیمه در این مسیر گام برمی دارند.

در پایان این همایش از تعدادی از بیمه شدگان، مدیران مراجع درمانی طرف قراداد بیمه دی، پزشکان، کارگزاران، نمایندگان و کارکنان برگزیده شرکت بیمه دی در خراسان رضوی با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن