زندگی
موضوعات داغ

به دعوت جمعی از معتمدین و اقشار مختلف مردم

سید هادی طباطبایی کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه شهرستان های سرخس و فریمان شد

کد خبر : 26124

ملت شریف ایران! مردم عزیز وپرافتخار فریمان، سرخس، رضویه و احمدآباد
سلام علیکم
همانطور که می دانید، کمتر از سه ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و فصل دیگری از مردم سالاری و مشارکت و نشاط سیاسی، زمان باقی مانده است. انتخابات مجلس، از آنجا که تعیین کننده ریل گذاران مسیر حرکت کشور در چهار سال آینده است، بهترین زمان اصلاح برخی سیاست ها و جهت گیری های نادرست در سطح دولتمردان است. اگر به لطف حضور پرشور ملت، مجلسی از نخبگان و کارشناسانی شکل گیرد که چاره مشکلات کشور را در داخل جستجو کنند، فساد ستیز باشند، به ظرفیت های داخلی عمیقا باورمند باشند، مردمی بوده و به معنای واقعی کلمه وکیل المله باشند، امید است سال های پیش رو، پیشرفت کشور شتاب گیرد و آلام مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت، التیام یابد.
اینک در پاسخ به دعوت پرشور ودلسوزانه شما عزیزان وصاحبان اصلی انقلاب ونظام وپس از مشورت باجمعی از بزرگان وفرزانگان ونظر به شرایط حساس کشور در مبارزه با فساد وگسترش عدالت ،دعوت پرمحبت شما نیکان روزگار را لبیک گفته ،با استعانت از خدای متعال و در راستای گسترش وپیشرفت وتوسعه وتلاش جهت آبادانی هرچه بیشتر این مناطق پربرکت ، ان شاءالله روز ۹۸/۹/۱۵ پس از اقامه نماز جمعه درمحل فرمانداری فریمان حضور وثبت نام خواهم نمود.یک بار دیگراز ابراز احساسات وحسن نظر شما خوبان به این سرباز کوچک نظام اسلامی صمیمانه سپاسگذارم .

( سید هادی طباطبایی )

گفتنی است، جمعی از معتمدین و اقشار مختلف مردم در شهرستان های فریمان، سرخس و بخش های احمدآباد و رضویه چند روز پیش طی نامه ای سرگشاده با هزاران امضا، از سید هادی طباطبایی خواستند، نظر به سوابق درخشان علمی، مدیریتی و قضایی و همچنین روحیه ایثارگری، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از این مناطق باشد.
این مردم پرتلاش و انقلابی خطه شمال شرق کشور اظهار امیدواری کردند با حضور سید هادی طباطبایی ،شاهد فصل جدیدی در گسترش عدالت، رفع تبعیض و عمران و آبادی شهرها و روستاها باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن