استانی

خدمات رسانی ۳۱ شهرداری و ۳۱ دهیاری خراسان رضوی در مسیر جاده‌های استان به زائران نوروزی

کد خبر : 58098

رئیس کمیته شهرداری‌ها و دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از خدمات رسانی ۳۱ شهرداری و ۳۱ دهیاری خراسان رضوی در مسیر جاده های استان به زائران نوروزی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی مهدی برامکی امروز ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰ با اعلام این خبر افزود: ۳۱ ایستگاه استقبال از بهار توسط دهیاری ها و ۳۱ ایستگاه توسط شهرداری‌ها در محورهای مواصلاتی در استان برای رفا حال مسافران برپا شده و در این ایستگاه‌ها دستگاه‌های خدمت رسان از جمله هلال احمر، آتش نشانی، پلیس راه، نیروی انتظامی و اورژانس حضور داشتند.

رئیس کمیته شهرداری‌ها و دهیاری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: هم چنین ۳۰ ایستگاه خدمت رسانی به زائران و مسافران در اماکن تاریخی و پارک‌ها برپا و راه اندازی شده است

او تصریح کرد: نصب سیاه چادر توسط عشایر در مسیر تردد زائران به مشهد مقدس که در این سیاه چادرها بعد از افطار غذاهای بومی محلی منطقه و انواع چای و دمنوش محلی آماده پذیرایی شده است.

او یا د آو ر شد: در مبادی ورودی شهرهای مواصلاتی استان زیبا سازی، گل آرایی، آماده سازی فضای سبز و نصب المان های نوروزی انجام شد.

هم‌چنین حجت خبیری نماینده کمیته شهرداری‌ها و دهیاری‌های در ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: روزانه با شهرداری‌ها و دهیاری‌های در مسیر جاده های استان از طریق این کمیته در رارتباط هستیم و به صورت روزانه روند خدمت رسانی به زائران و مسافران رصد می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن