اقتصادی

به‌منظور آمادگی استقبال از مسافرین نوروزی/ بازدید مشاور حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از شهر افسانه‌ای پدیده کیش

کد خبر : 50860

رضا شجیع مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان به همراه جمعی از مسئولان شرکت‌های تابعه، با هدف نوسازی و بهسازی چهره گردشگری در آستانه نوروز از اماکن ورزشی، منطقه صفین قدیم و سواحل غربی جزیره بازدید کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پدیده، در این بازدید شهری، رضا شجیع مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه از ساحل غربی جزیره کیش از جمله نوار کلبه هور، کشتی یونانی، سایت مقابل پروژه پدیده، جاده منتهی به پارک دلفین ها، ساحل مرجان و اسکله بزرگ تفریحی دیدن کردند.

از دیگر بخش‌های بازدید می‌توان به بخش‌های مختلف مجموعه ورزشی المپیک کیش، شامل استادیوم شماره ۲ فوتبال، زمین چمن هیبریدی، کورت سنتر تنیس اشاره کرد که مواردی از جمله جدول کشی ها، ایجاد زیبایی بصری، نوسازی تور‌های تنیس و فوتبال، تکمیل کورت سنتر تنیس و سایت تیر و کمان، رفع آسیب دیدگی سازه‌ها و فنس ها، با تاکید رضا شجیع در اولویت کاری مسئولان مربوطه هر بخش قرار گرفت.

در بخش دیگر بازدید مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از معابر شهری، بر نوسازی و بهسازی جداول معابر و تسریع در جمع آوری نخاله طرح‌های شهری تاکید شد.

مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بررسی منطقه صفین نیز دستور اصلاح کاربری صفین جدید، تعبیه راهبند در ورودی پارک‌های ساحلی، تعبیه برج نور برای فضای بین خیابان‌های “سجم و یاقوت”، اصلاح وضعیت تابلو‌های راهنما، پاکسازی و نظافت معابر، رنگ آمیزی برخی دیواره ها، سامان دهی فضای مقابل مسجد جامع اهل تسنن از جمله محوطه سازی، نورپردازی و تسطیح خاک، بهسازی کفپوش زمین بازی و تجهیزات آن را صادر کرد.

بر اساس این گزارش مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش برای بررسی و اطلاع از چگونگی شرایط اسکله و پارک میرمهنا برای میزبانی از گردشگران و مسافران در آستانه فرا رسیدن نوروز در این محل حضور یافتند و طی بازدید از این بخش جزیره مقرر شد تا بهسازی معابر به ویژه پارک میر مهنا، لکه گیری موردی آسفالت معابر و رنگ آمیز خطوط خیابان ها، سنگ‌های منتهی به اسکله میر مهنا همچنین جمع آوری و ساماندهی خودرو‌های فروش اغذیه به بهترین شکل ممکن انجام شود.

شروع تبلیغات محیطی پدیده شاندیز در بیلبوردهای تبلیغاتی تهران

همچنین و در خبری دیگر، روابط‌عمومی گروه شرکت‌های پدیده از آغاز دوباره تبلیغات محیطی پدیده شاندیز با موضوع رستوران “مرسی پدیده”در پایتخت خبر داد.

اجرای اولیه تبلیغات محیطی در تهران و شامل ۲۰ بیلبورد و ۱۰۰ استیشن بورد تا امروز ۱۰ بهمن در مناطق تجریش، سعدآباد، ولنجک، چمران، میدان صنعت، بزرگراه همت و دیگر نقاط تهران به اجرا در خواهد آمد.

همچنین علاوه بر تبلیغات گسترده محیطی که به بیش از ۲۰۰ بیلبورد تبلیغاتی خواهد رسید، مجوزهای لازم جهت پخش تیزرهای تبلیغاتی در شبکه‌های سراسری گرفته شده و به زودی از شبکه‌های ملی پخش خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن