اجتماعیزندگی

قبل از هر اقدامی با مشاور خانواده صحبت کنید

نشانه های خیانت همسران را بشناسید

کد خبر : 24893

کسانی هستند که به دنبال دانستن نشانه های خیانت همسران خود بوده ، احتمالا به دلایل مختلف به همدیگر شک کرده و مایل هستند از این شک خود اطمینان حاصل کنند و دست زن یا مرد خیانتکار خود را رو کنند یا شک خود را برطرف کنند.

به گزارش صبح مشهد، توصیه ما به همسران این است که، پس از آنکه نشانه های خیانت را مشاهده کردند، دست به هیچ اقدام عجولانه ای نزده و با مشاوران خانواده با تجربه مشورت کنند تا ابتدا اطمینان پیدا کنند که شک آنها حاصل از توهمات و بدبینی های آنها نیست و دوم آن که شیوه صحیح برخورد با شخص خیانتکار را بیاموزند.

در ادامه به چند مورد از نشانه های خیانت زنان اشاره می کنیم:

مواردی که به عنوان نشانه های خیانت زن به مرد معرفی خواهد شد می تواند دلیل دیگری داشته باشد و نمی توان به صورت صد در صد این نشانه ها را به عنوان نشانه های خیانت معرفی کرد؛

در صورتی که این نشانه ها در زندگی زناشویی شما صدق می کند، بهتر است قبل از هر گونه اقدامی با مشاوری در این زمینه مشورت نمایید و در مورد حالات زن بعد از خیانت و نشانه های خیانت با او صحبت کنید.

۱- به خود رسیدن بیش از اندازه
اگر همسر شما پیش از این تمایلی به آرایش کردن نداشته و یا رقبتی برای این کار از خود نشان نمی داده اما به تازگی بیش از حد به خود می رسد، احتمال دارد با مرد دیگری آشنا شده باشد.

البته ممکن است این کارها را برای شما انجام دهد و برای این که نظر شما را به خود جلب کند و تغییری در زندگی ایجاد کند دست به این کار زده باشد.

بهتر است با این یک نشانه قضاوت نکنید و ببیند آیا نشانه های دیگر خیانت هم در همسر شما دیده می شود یا نه!

۲- دیر آمدن به خانه
برای همه ما ممکن است پیش بیایید که در ماه حتی چند بار دیر به خانه برسیم اما این که این تاخیرها مداوم شود، کمی نگران کننده است. البته این نشانه هم نمی تواند به صورت قطعی نشانه خیانت باشد.

۳- همسرتان از بی توجهی شما و وقت نگذراندن با او شکایتی ندارد
اگر پیش از این همسرتان از این که به او توجهی نمی کنید یا زمان کمی را با هم می گذرانید شکایت می کرد اما دیگر شکایت نمی کند، بهتر است علت را جویا شوید.

ممکن است همسرتان از شما قطع امید کرده باشد و برای همین دیگر شکایتی از بی توجهی شما نکند و یا ممکن است این سکوت ناگهانی نشانه خیانت باشد. البته این نشانه هم به طور صد در صدی نشانه خیانت نیست.

۴- اتفاقات روزمره را برای شما تعریف نمی کند
خانم ها معمولا دوست دارند در مورد اتفاقاتی که در طول روز افتاده با همسرشان صحبت کنند، اگر همسر شما هم این عادت را داشته اما دیگر این کار را نمی کند و یا زمانی که از برنامه های روزانه او می پرسید سعی می کند چیزی را پنهان کند و این اتفاق بارها تکرار شده، ممکن است این مخفی کاری ریشه در خیانت داشته باشد.

مخفی کاری های مدام و بی دلیل می تواند از جمله حالات زن بعد از خیانت باشد. البته ممکن است این مخفی کاری ها ربطی به خیانت نداشته باشد و مساله دیگری در کار باشد.

۵- همسرتان احساس صمیمیتی با شما ندارد
تمامی این نشانه های خیانت بهم مرتبط است و نمی توان با یک نشانه نتیجه گرفت خیانتی در کار است.

زمانی که پای خیانت در میان است، ممکن است زنی که در آغوش همسرش آرام می گرفته دیگر تمایلی به این کار نداشته باشد و یا به عکس دچار عذاب وجدان شده و به طور کاملا عجیب و بی سابقه ای وانمود کند عاشق همسرش است و به او ابراز محبت کند.
تمامی این ها می تواند از جمله حالات زن بعد از خیانت باشد. دلیل این رفتارها می تواند کم کردن عذاب وجدان و یا مخفی کاری باشد اما با این حال نمی توان گفت زمانی که این رفتارها را از جانب همسر خود دیدید، به صورت قطعی پای نفر سومی در میان است.

۶- همسرتان با دیر آمدن شما به منزل مشکلی ندارد
دیر آمدن مردان به خانه مساله این که باعث ناراحتی خانم ها می شود. اگر همسر شما با این موضوع مشکل داشته اما مدتی است با دیر آمدن شما به خانه مشکلی ندارد، بهتر است علت را جویا شوید.

توصیه می شود عکس العمل های غیر منطقی نشان ندهید، اما کمی هوشیار تر شوید. لازم به ذکر است این نشانه هم به طور قطعی نشان دهنده خیانت همسرتان نیست.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن