شهری

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی :

انقلاب اسلامی شرایط داخلی، منطقه ای و بین المللی را تغییر داد

کد خبر : 42496

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در دیدار با جمعی از نخبگان گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و پایمردی و جانفشانی ملت بزرگ ایران شرایط داخلی، مناسبات منطقی و محاسبات جهانی را به نفع ملت‌های مظلوم تغییر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی که در دیدار با جمعی از طلاب علوم دینی، اساتید و فرهیختگان در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می‌گفت با اشاره به برکات انقلاب اسلامی افزود : همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های مردم خوبمان هستیم و باید قدردان نعمت عظمای ولایت اهل بیت علیهم السلام باشیم.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به جایگاه علم و دانش در منابع دینی گفت :نه تنها در سیره علمی و عملی بزرگان دین و تعالیم آسمانی همه ما به کسب علم و دانش توصیه شده ایم بلکه در زمان حال نیز یکی از مؤلفه های توسعه، پیشرفت و تعالی کشورها و ملت ها تکیه بر توانمندی های علمی و فناوری‌های دانش پایه است که در قالب دیپلماسی علم و فناوری توسط کشورهای مختلف ازجمله کشور عزیزمان پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ارتقا آگاهی‌های عمومی را یکی از مؤلفه های رشد جامعه در عرصه های گوناگون دانست و افزود :کسب دانش و علم باید به مثابه یک فرایند مستمر در طول زندگی نگریسته شود و در این مسیر ارزشمند تحصیل باید با تهذیب همراه باشد تا انسان را به بصیرت و شناخت حقیقی رهنمون شود.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی نقش حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مراکز آموزشی را در سالم سازی جامعه را بسیار مهم دانست و افزود: نهاد علم باید کارآمدی خود را در عرصه علم و میدان عمل و با هدف حل مشکلات مختلف اجتماعی نشان دهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن