شهری

برگزاری جشنواره تمرکزی طرح های لبیک و مصباح در قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا

کد خبر : 38196

جشنواره مرکزی طرح های لبیک یا امام خامنه ای نیروی زمینی ارتش و طرح های مصباح سازمان عقیدتی سیاسی با حضور ۱۰۰ نفر در قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، ارشد نظامی ارتش در این جشنواره که با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ارتش به فرمان امام راحل در کنار مردم انقلاب را به پیروزی رساند.

امیر سرتیپ رضا آذریان با اشاره به ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی گفت: روشنفکری و هدایت های پیامبرگونه امام باعث شد ارتش بر خلاف میل ضد انقلاب به یاری انقلاب بشتابد و با قدرت در تمامی مراحل بعد از انقلاب و جنگ حضور داشته باشد و به مردم خدمت نماید.
وی با توجه به اینکه دشمن در همه حال دنبال ضربه زدن و صف آرایی در برابر نظام است، گفت : ما باید هوشیار باشیم و به وضعیت موجود قانع نباشیم.

امیر آذریان با اشاره به طرح های مصباح سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کارهای فرهنگی و معنوی خوبی در سطح ارتش انجام شده است.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری، افزایش بهره‌وری و تقویت اثر‌بخشی طرح‌های لبیک، ارتقای کارآمدی یگان‌های نیروی زمینی، ایجاد زمینه بروز خلاقیت و نوآوری برای تحول سازنده، عملیاتی نمودن اصول نهادینه شده فرماندهی نزاجا و ایجاد سامانه منسجم و نظام‌مند جهت ارتقای روحیه کارکنان در حوزه‌های مرتبط با طرحهای لبیک را از اهداف این جشنواره برشمرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن