اخبار مهماقتصادی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد: رسیدگی به شکایت مردمی در کارگروه خودرو توسط نمایندگی ها

کد خبر : 16309

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با تشکیل جلسات کارگروه خودرو استان، شکایات مردمی در این کارگروه بررسی و به حق و حقوق مشتریان توسط نمایندگی های خودرو رسیدگی می شود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، علی باخرد در حاشیه دومین جلسه کارگروه خودرو استان اظهارداشت: در این کارگروه، شکایاتی که در مرحله اول قابل حل و فصل نبوده و احتیاج به نظرکارشناسی در کارگروه را دارد، با حضور معاونت نظارت و بازرسی این سازمان و روسای نمایندگی های خودرو استان، مورد رسیدگی قرار می گیرد.
وی افزود: در این جلسه، مواد ۲ و ۱۸ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان وماده ۴ آیین نامه اجرایی حمایت از مصرف کنندگان خودرو در خصوص عرضه خودرو بدون عیب توسط تولید کنندگان وعرضه کنندگان(نمایندگی ها)، تشریح گردید.
باخرد تصریح کرد:  طبق مصوبات این جلسه، مشکلات نمایندگی ها در خصوص اخذ پروانه کسب با استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۸۶ قانون نظام صنفی، پیگیری می شود و ضمن شناسایی نمایندگی های غیرمجاز، از این پس، سعی می شود امور مربوط به همه نمایندگی ها به بهترین نحو انجام شده و مشکلات مشتریان در همین استان با کمترین وقت و هزینه، حل و فصل گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن