زندگیپایتخت فرهنگ اسلامی

روحیه مقاومت رمز پیروزی در ۸ سال جنگ و جهاد اقتصادی امروز است

یک پیشکسوت دفاع مقدس مطرح کرد:

کد خبر : 23373

یک پیشکسوت دوران دفاع مقدس راه غلبه بر تحریم های ظالمانه دشمن در شرایط اقتصادی کشورمان را حفظ روحیه مقاومت و الگو پذیری از راه شهدا که همان مسیر عزت و آزادگی است، بیان کرد.
به گزارش صبح مشهد، سید هادی طباطبایی در محفل صمیمی شبی با شهدا که در مسجد فقیه سبزواری خیابان مفتح مشهد و با حضور جمعی از رزمندگان و جانبازان سال های دفاع مقدس برگزار شد، با بیان این که ایثار و فداکاری رزمندگان کشورمان در دوران جنگ مثال زدنی و هنوز حرف برای گفتن دارد، افزود: راه روشن شهدا بهترین الگو برای انسان ها و مسیر رستگاری است که برای همه نسل ها درس آموز و عبرت انگیز است.
وی وجود روحیه ایثار و فداکاری ملت مسلمان و انقلابی کشورمان چه در دوران جنگ و چه در شرایط امروز کشورمان را رمز مقاومت و پیروزی دانست و تاکید کرد: همانطور که یک تنه در برابر ده ها کشور متخاصم ۸ سال جنگیدیم و اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست بدهیم، امروز هم در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان مقاومت و با روحیه خودباوری و اتکا به خود قطعا سربلند و تاریخ ما را تحسین خواهد کرد.
سید هادی طباطبایی به فرمایشات حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت رفتار انقلابی مسئولین در مقابله با دشمنان و خدمت به مردم اشاره و خاطر نشان ساخت: ملت ما در هر زمان و جبهه ای با روحیه مقاومت می تواند، بر مشکلات مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی و سایر غلبه نماید.
وی در توصیه ای به جوانان به عنوان وارثان خون شهدا از آنها خواست، درهیاهوی زندگی های امروزی، از ارزش ها و دستاوردهای ایثارگران غفلت ننموده ومسیرعزت و آزادگی را که همان راه روشن شهداست، با قدرت ادامه دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن