اخبار مهمشهری

فرمانده انتظامی جدید مشهد معرفی شد

کد خبر : 23338

سرهنگ عباس صارمی‌ ساداتی با حکم فرمانده انتظامی خراسان رضوی به عنوان فرمانده انتظامی مشهد منصوب و روز سه‌شنبه طی مراسمی معرفی شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، فرماندار مشهد در این مراسم با حضور جمعی از فرماندهان انتظامی، نظامی و مسئولان استانی گفت: سرمایه نیروی انتظامی اعتماد و اطمینان مردم به این نیروست که تلاش می کنند با اتکای به این سرمایه امنیت زائران و مجاوران بارگاه رضوی را تامین کنند.
سید محمدرضا هاشمی افزود: در پایان سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود که برقراری امنیت این انتخابات که دارای سه ضلع هیات اجرایی، نظارت و امنیت است بر عهده نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به جمعیت استان خراسان رضوی که از ۶۳ کشور و ۲۴ استان کشور بیشتر است ادامه داد: شهرستان مشهد دارای ۷۰ واحد انتظامی، ۳۴ کلانتری و هشت سر کلانتری است که این واحدهای انتظامی نیاز به افزایش و گسترش دارند.
فرماندار مشهد گفت:با این وجود شاهد هستیم که این شهرستان دارای امنیت پایداری است که با عنایت ویژه حضرت رضا (ع) و تلاش های نیروی انتظامی برقرار شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: ایجاد امنیت و آرامش مصداق بارز مجاهدت است و بر همین اساس نیروی انتظامی برخود می بالد که روزانه نزدیک به پنج هزار عملیات پلیسی در استان انجام می شود.
سردار محمد کاظم تقوی با اشاره به کمبود اعتبارات افزود: به واسطه مشکلات اقتصادی و بیکاری، جرایمی مانند اعتیاد و سرقت رو به افزایش است و نیار به تلاش بیشتر نیروی انتظامی دارد.

وی ادامه داد: در نیروی انتظامی خراسان رضوی نزدیک به ۴۰ درصد کمبود نیرو وجود دارد که با مدیریت جهادی این خلا جبران شده است.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با توجه به جمعیت میلیونی زائران خارجی استان خراسان رضوی که از دیگر استان‌های کشور بیشتر است برای ایجاد امنیت به همکاری بیشتر مسئولان در تامین اعتبارات نیاز است.

فرمانده انتظامی جدید مشهد هم در این مراسم گفت: به مجرمان و متخلفان توصیه می‌شود که به آغوش خانواده و جامعه باز گردند زیرا خانواده هایشان با چشمان اشک آلود نگران این فرزندان جامعه هستند.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: در حال حاضر جامعه و مردم ما نیاز بیش از پیش به امنیت و آرامش دارند و پلیس به عنوان بازوی توانمند شورای تامین استان و همچنین ضابط مقتدر در کنار دستگاه قضایی، سعی دارد تا با وفاق و تعامل بیشتر انجام وظیفه کند.

وی ادامه داد: مردم در تولید امنیت سهم دارند و نگاه و انتظار صرف از پلیس برای تامین امنیت درست نیست.
فرمانده انتظامی جدید مشهد گفت: پلیس در واقع حافظ و نگهبان امنیت جامعه است و با رویکرد استفاده از توانمندی های تمام ارگان‌ها، نهادها، سازمان‌های مردم نهاد، اساتید و بازنشستگان به کمک مردم می آید و تلاش اقشار مختلف برای تامین امنیت نقش به سزایی در تحقق این امر مهم دارد.

فرمانده انتظامی سابق مشهد نیز در این مراسم گفت: در دوران مسئولیت من هر روز به صورت میانگین دو تجمع در شهر مشهد شکل گرفته است که با هماهنگی و تدابیر مناسب شورای تامین استان خراسان رضوی و مشهد موارد برسی و حل شده است.

سرهنگ اکبر آقا بیگی با اشاره به ساماندهی یگان امداد در شهر مشهد افزود: در این مدت سرقت مسلحانه ای در شهر مشهد صورت نگرفته است.
او اضافه کرد: نیروی انتظامی مشهد در این مدت توانسته است در موضوع کشفیات نسبت به گذشته ۲۹ درصد افزایش رشد داشته باشد و در ماه آخر فعالیت من در این پست، سهم کشفیات نیروی انتظامی مشهد نسبت به ماه گذشته ۴۴ درصد افزایش یافته است.

در این مراسم از خدمات سرهنگ اکبر آقا بیگی فرمانده انتظامی سابق مشهد قدردانی و تجلیل شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن