شهری

فرمانده نزاجا: اقدامات ارتش در مناطق سیلزده رضایتبخش بود

کد خبر : 22928

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدامات امدادی ارتش را در مناطق سیلزده کشور رضایتبخش توصیف و بیان کرد: ارتش حضوری موثر و مقتدر در مناطق بحرانزده داشت که موجبات خرسندی فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز یکشنیه در هفدهمین همایش تجلیل از افراد برتر نیروی زمینی ارتش در مشهد، ولایت فقیه را صراط مستقیم توصیف کرد و افزود: باید شاکر خداوند باشیم که ما را از نعمت ولایت و رهبری پیامبرگونه ولی فقیه بهره مند کرده است.

وی همچنین توجه رهبر معظم انقلاب به خانواده ارتشیان را یادآور شد و اظهار داشت: به همه شرکت کنندگان در مراحل مختلف انتخاب افراد ممتاز نزاجا و برگزیدگان تبریک می گویم اما باید به این نکته توجه داشته باشید که همسران شما سهم ۵۰ درصدی در موفقیت هایتان دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همسران نیروهای نظامی فداکارانه بار زندگی خانواده را در غیاب شوهران خود به دوش کشیده اند و در دوران دفاع مقدس و شرایط مشابه نیز بارها دلشوره شنیدن خبر شهادت یا جانبازی همسران خود را داشته اند.

وی افزود: امروز نوع مراقبت از خانواده با ۲۰ سال قبل متفاوت شده و فضای مجازی مجال تربیت را از ما گرفته است لذا تربیت امروز فرزندان نیاز به مراقبت های ویژه دارد باید عدم حضور فرزندان در خانواده را مراقبت کنیم و نسبت به استفاده بیش از حد آنان از فضای مجازی نظارت داشته باشیم.
امیر حیدری اظهار داشت: به رغم فعالیت های کاری باید برای خانواده خود نیز وقت بگذاریم و با توجه به انواع آلودگی های اجتماعی موجود در جامعه باز هم سرافرازترین خانواده ها در کشور هستیم.
وی گفت: از همسران ارتشیان می خواهم ما را درک و میزان توقع خود را مدیریت کنند و با توجه به استطاعت همسران توقع داشته باشند، گاهی برای تامین نیازهای خانواده اتفاقاتی می افتد که در شان نیروهای ارتش نیست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به فعالیت هفت قرارگاه منطقه ای ارتش در کشور اشاره کرد و افزود: امیر آذریان در منطقه شمال شرق استقرار قدرتمندانه در مرز داشته و طی بازدید اخیر مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح از مرز مورد تشویق قرار گرفته اند و امیر معمار باشی فرمانده قرارگاه جنوب شرق نیز که در راس توفیقات خود ایجاد امنیت همراه با تدبیر را در کارنامه خود دارد برای رفاه حال نیروها مشغول احداث منازل سازمانی است.

وی اظهار داشت: امیر حاجیلو هم در شمال غرب هر صدای ضد انقلاب را در مرز خفه کرده و در بازدید مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح مورد تقدیر قرار گرفته و امیر آریان فر در قرارگاه غرب نیز امنیت خوبی را در مرز برقرار کرده است.
فرمانده نزاجا منطقه جنوب غرب را پر مخاطره ترین قرارگاه عنوان کرد و گفت: امیر بیدادی در این قرارگاه منطقه ای امسال و پارسال در مقابله با خسارات سیل و ریزگردها باعث حضور اثر بخش ارتش در منطقه بوده و از سوی دیگر با برخی اتفاقات ناگوار توسط نیروهای ضد انقلاب در همان لحظات اولیه اقدامات خرابکارانه آنان را سرکوب نموده است.

وی همچنین از همکاری عقدیتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و اقدامات امیر آذر افروز و امیر رضایی در مناطق اصفهان و فارس قدردانی کرد.

در این همایش که از دیروز آغاز شده است هزار و ۵۰۰ نفر شامل کارکنان ممتاز نزاجا و خانوادهای آنان حضور داشته و طی پنج روز از برنامه های فرهنگی، تفریحی و زیارتی بهره مند می شوند.

در این مراسم همچنین از خانواده شهیدان مدافع حرم حسین سنجرانی و مهدی محمدی مفرد تجلیل شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن