شهری

یک خیر نیک اندیش مطرح کرد؛ کمک به بیمار نیازمند چیزی از دارایی انسان کم نمی کند

کد خبر : 22872

هشتصد و بیست و هفتمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، در این جلسه که مصادف با ایام با سعادت عید سعید غدیر برگزار شد، خیرین در اقدامی خداپسندانه مبلغ دویست میلیون ریال برای ۶۰ بیمار محروم و آسیب پذیر کمک کردند.

یکی از خیرین ارجمند در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان این که شخصا اطمینان دارم، آنچه در این جا مطرح و جمع آوری می شود به دست نیازمندان واقعی می رسد، افزود: بیماری خود یک درد است و ما تلاش می کنیم، بیمار نیازمند غیر از رنج بیماری، دغدغه ای برای هزینه های درمانی خود نداشته باشد.

جواد اعلمی، خاطر نشان ساخت: خداوند به مال و درآمد بنده مومن برکت می دهد و کسی نباید تصور کند، چنانچه پولی برای کمک به سلامت محرومین اختصاص داد، از میزان دارایی وی کاسته می شود.

این خیر افتخارآفرین در بخش دیگر گفتگو به فعالیت ها و تلاش های صادقانه هیات مدیره، مدیر عامل و پرسنل موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس برای شناسایی بیماران نیازمند اشاره کرد و افزود: برای اواین بار است در این جلسه حضور پیدا می کنم ولی قطعا با سایر خیرین صحبت می کنم تا در این چهارشنبه های دوست داشتنی ومحبت آفرین شرکت کنند.

وی تاکید کرد: سلامتی نعمتی است که خدای متعال به بندگانش مبذول داشته است و ما باید هم نوعان خود را که به بیماری و رنج گرفتار شدند، یاری رسانیم که قطعا خوشنودی خدای متعال در آن است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن