اخبار مهمشهری
موضوعات داغ

این قاتل فراری را شناسایی کردید به ۱۱۰ اطلاع دهید+ عکس

کد خبر : 21522

پلیس آگاهی خراسان رضوی از شهروندان خواست، در صورتی که از مخفیگاه قاتل فراری اطلاعی دارند یا او را مشاهده کرده اند با اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی یا پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، ماجرای این جنایت شانزدهم مهر سال ۹۴ در پارک گلهای مشهد هنگامی رخ داد که جوانی هنگام عبور از کنار چند دوست قدیمی که دور هم نشسته بودند، شروع به متلک پرانی کرد. این رفتار توهین آمیز جوانی که گفته می شد حال طبیعی نیز نداشت، به مشاجره و درگیری کشید. لحظاتی بعد جوان مست، چاقوی وحشتناکی را از زیر پیراهن اش بیرون آورد و به سوی چند جوان پارک نشین حمله ور شد. در حالی که هرکدام از حاضران سعی می کرد از مقابل چاقوی آن جوان فرار کند، ناگهان تیغه چاقو بر قلب جوان ۲۴ ساله ای به نام احمد فرود آمد و او نقش بر زمین شد.

بیشتر بخوانید:

دختری که روزگارم را سیاه کرد!

آدم ربایی‌جنجالی‌ در‌ شهر مشهد!

در پی وقوع این حادثه تلخ در منطقه قاسم آباد مشهد بلافاصله نیروهای کلانتری عازم محل شدند اما جوان متهم به قتل از صحنه جنایت گریخته بود.
گزارش خراسان حاکی است، دقایقی بعد تحقیقات گسترده ای از سوی قاضی ویژه قتل عمد در این باره آغاز شد چرا که مجروح این حادثه پس از انتقال به مرکز درمانی، بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان خود را از دست داده بود. با ارسال پرونده این جنایت هولناک به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، بررسی های تخصصی و اطلاعاتی ادامه یافت و کارآگاهان موفق به شناسایی متهم به قتل شدند اما او به مکان نامعلومی گریخته بود. در همین باره پلیس آگاهی خراسان رضوی در ادامه رسیدگی به این پرونده از شهروندان خواست چنان چه اطلاعی از مخفیگاه متهم به قتل فراری دارند که تصویر وی با دستور قضایی در روزنامه خراسان به چاپ رسیده است، مراتب را با تلفن های ۲۱۸۲۵۲۶۷، ۲۱۸۲۵۲۹۰ یا ۰۹۳۰۷۹۶۲۰۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن