زندگیشهری

یک بانوی کارآفرین مطرح کرد؛ خود باوری رمز پیشرفت در کارهاست/استودیوی ۵ ستاره سحر سالاری به کمک یکی از مطرح ترین استودیو های کانادایی برندی با استانداردهای جهانی خواهد شد

کد خبر : 22636

با توجه به اینکه اقتصاد هرکشوری می تواند زمینه ساز رشد، یا انزوای آن کشور باشد، افراد جامعه باید در زمینه اشتغالزائی و کارآفرینی، هرچه بیشتر تلاش نمایند و باید به این قضیه تأکید داشت که بانوان از این مقوله، مستثنی نیستند.

خانم سحر سالاری از آن دسته بانوان فعال و موفقی است که در اولین برخورد با او می توان کوهی از اراده را مشاهده کرد

در یک گفتگوی دوستانه، پای صحبتهای این خانم پرانرژی و کارآفرین در صنعت فیلم برداری و عکاسی نشستیم تا از فعالیت ها، برنامه ها و آرزوهایش بیشتر بدانیم.
سحر سالاری متولد ۱۳۶۸، بانوی کارآفرینی است که فعالیت های حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز و با تلاش فراوان طی ۳ سال توانسته مجموعه خود را به عنوان یکی از بهترین آتلیه های مشهد معرفی نماید.
وی که تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کارگردانی و همچنین نرم افزار به پایان رسانده است، با هدف تبدیل ایده های خلاقانه به هنر و با شعار از آغاز خاطره سازیم، استودیو فیلم و عکس سحر سالاری را تبدیل به آشیانه ای خاطره ساز برای هزاران عروس و داماد ایرانی نمود و امروز هم به دنبال ارتقای کسب و کار خود در سطح کشوری، منطقه ای و بین المللی است.
سحر سالاری در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که استودیو سحر سالاری یک مجموعه کاملا برنامه ریزی شده و هدفمند در ارائه خدمات متمایز و متفاوت به شهروندان است، گفت: یکی از شاخص های ارتقای کیفیت و کارآمدی ما، برگزاری جلسات ماهانه با حضور تمام پرسنل می باشد که در این جلسات جدیدترین دستاوردهای علمی و هنری فیلم و عکس دائما به بحث، آموزش و اشتراک گذاشته می شود.
بانوی موفق و کارآفرین شهرمان از برنامه های خود برای تاسیس شعبه های متعدد در شهر و کشورمان سخن گفت و خاطر نشان ساخت: استودیو سحر سالاری طی سال های آینده دارای یک برد تخصصی، آموزشی، برندینگ و مارکتینگ در سطح بین المللی خواهد شد تا جهانیان، با هنر و احساس ایرانی آریایی بیشتر آشنا گردند.
سحر سالاری در خصوص اشتغال آفرینی کار خود گفت: برای هر مراسم و برنامه ای که بسته می شود، حدود ۴۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول کار می شوند که البته با توسعه خدمات و شعبات این رقم افزایش می یابد.
وی به سفرهای متعدد خود به کشورهای اروپایی، آسیای شرقی و همسایه برای کسب تجربیات و حضور در فستیوال های متعدد فیلم و عکس اشاره کرد و افزود: کار ایرانی بزرگ ترین تفاوتی که با کارهای دیگر کشورها دارد، تجلی احساس و عاطفه ای است که عکاس در هنر خود به کار می برد و من معتقدم هر چقدر کشورهای دیگر در زمینه تجهیزات از ما جلوتر باشند، ولی از نگاه ذوق و احساس آریایی نسبت به کار ایرانی عقب تر هستند!
سحر سالاری عامل تمام موفقیت ها و دستاوردهای امروزی خود را ایمان به قدرت و انرژی الهی و تکیه بر باورهای خود می داند و البته خاطر نشان می سازد، برای تقویت و توسعه برند خود از مشاورین خبره در حوزه تبلیغات نیز بهره می گیرد.
وی استفاده از فرصت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را یک ضرورت و راهبرد می داند و عمیقا معتقد است، کسی که در فضای مجازی فعال نباشد، باید منتظر سقوط باشد!
سحر سالاری بر لزوم همکاری و انتشار صحیح اخبار توسط رسانه ها و سایربنگاه های خبرپراکنی تاکید کرد و افزود: برخی از خبرپراکنی های ناصحیح و انتقال نادرست اخبار به مخدوش شدن فضای روانی و سالم جامعه آسیب می زند.
وی کلام آخر خود را با این جمله به پایان برد و گفت: هر عمل دست جمعی وقتی درست رهبری نگردد دچار آشفتگی و بی نظمی می شود. خدا رو شکر می کنم که عاشق شغلم هستم و عشق به کارم باعث میشه همه ذوقمو تو فیلم عکس عروس و دومادهای عزیز پیاده کنم.وی خاطر نشان کرد عروس دامادهای عزیزی که در شش ماهه دوم سال ۹۸مجلس عروسیشونه قبل از اینکه آتلیه شونو انتخاب کنن حتما کالکشن پاییزه مارو به نام قصه عشق در پاییزو ببیند و بعد آتلیه و انتخاب کنند که خدایی نکرده پشیمان نشوند از اینکه چه کالکشن خاصی و از دست دادن.

ما از آغاز خاطره سازیم…
گفتنی است، شعبه مرکزی استودیوی ۵ ستاره فیلم و عکس سحر سالاری در مشهد، حاشیه بلوار فردوسی بین خیابان ثمانه و مهدی واقع شده است.
شماره تماس جهت هماهنگی و کسب مشاوره و رزرو ۳۱۰۷۰-۰۵۱ می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن