اخبار مهم

سوء استفاده زوری از دختر مسافر در بین راه به دست آقای راننده/با توسل به زور مرا آزار داد!

کد خبر : 36353

دخترجوان درحالی که اشک می ریخت به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: سهل انگاری و عجله کار دستم داد و برایم مشکل ساز شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا میترا که ٢٠ سال سن دارد درباره ماجرایی که برایش رخ داده بود افزود: دو سال قبل وقتی در دانشگاه قبول شدم فکر می کردم تمام مشکلات زندگی ام رفع شده است و از این که اقوام و آشنایان مرا دانشجو صدا می زدند احساس غرور می کردم. من درس هایم را با جدیت شروع کردم و تا حالا موفق هم بوده ام.
ولی امروز مشکلی برایم به وجود آمد که باعث شد سرافکنده و شرمسار شوم. در این لحظه بغض دختر جوان شکست و او با صدایی لرزان ادامه داد: چون چند روز تعطیل بودم به مشهد آمدم و صبح امروز پس از خداحافظی با پدر و مادرم به پایانه مسافربری آمدم و سوار اتوبوس شدم تا به شهری که درآن تحصیل می کنم بروم. پدرم که مرا با خودروی شخصی به پایانه آورده بود زمان خداحافظی دستم را گرفت و گفت: مواظب خودت باش.
پس از چند دقیقه اتوبوس حرکت کرد و من هم روی صندلی به خواب رفتم اما پس از یکی دو ساعت با توقف خودرو، از خواب پریدم و متوجه شدم که اتوبوس خراب شده است. چون خیلی عجله داشتم تا زودتر خودم را به دانشگاه برسانم کیفم را برداشتم و پیاده شدم. در کنار جاده منتظر اتوبوس بودم که خودروی پرایدی توقف کرد و من هم بدون توجه به این که پسر جوانی راننده خودرو است سوار شدم. راننده پراید با سرعت زیادی رانندگی می کرد تا این که ناگهان به جاده ای فرعی پیچید و تغییر مسیر داد. هرچه از او پرسیدم که کجا می روی جوابی نمی داد. تصمیم گرفتم خودم را به بیرون پرت کنم اما درهای خودرو قفل بود.

اسارت ۴۸ ساعته دختر ۱۵ ساله در کلبه جنگلی

تمساح دریاچه چیتگر تهران پیدا شد + عکس

نمی دانستم چکار کنم فقط با صدای بلند گریه می کردم با خواهش و تمنا از او می خواستم توقف کند. ولی بی فایده بود. پس از نیم ساعت در کنار کارگاهی توقف کرد، پسر جوان با زدن چند بوق از دوستش نیز خواست تا همراه ما بیاید اما دوست او قبول نکرد و «امیر» همچنان درجاده فرعی که بیابان برهوت بود ادامه مسیر می داد. این آدم هوسران سپس در منطقه ای پرت توقف کرد و با توسل به زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. او سپس خودرو را سوار شد و از محل فرار کرد.

«میترا» با اشک و اندوه افزود: مانده بودم در آن بیابان چه کنم تا این که با کمک فردی که می گفت اهالی یکی از روستاهای همان نزدیکی است خودم را به شهر رساندم و اعلام شکایت کردم. میترا در پایان اظهار داشت: آدم هر کاری که می کند نتیجه عمل خودش را می بیند. کاش من در زمان خرابی اتوبوس کمی صبر می کردم و یا در لحظه سوارشدن به خودرو بیشتر دقت داشتم تا ببینم آیا این خودروی پراید، خودروی مسافربری است یا شخصی! در خور یادآوری است با اعلام شکایت میترا و با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به دستور مراجع قضایی بلافاصله وارد عمل شدند و پس از انجام چهره نگاری و بررسی مشخصات خودروی پراید، طرح مهار را به اجرا گذاشتند که در نتیجه امیر، توسط ماموران انتظامی فریمان در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد. این جوان ٢۴ساله با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است تا با صدور رای نهایی پرونده به سزای عمل ننگین خودش برسد اما نکته قابل تامل این است که شهروندان باید هنگام مسافرت های شهری و بین شهری هوشیاری بیشتری داشته باشند و به خصوص وقتی خانمی به تنهایی سفر می کند لازم است احتیاط را مدنظر قرار دهد تا از وقوع این گونه حوادث پیش گیری شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۹ نظرها

  1. درکل همه جااین اتفاق ممکن است بیفتدببینیم چگونه می شودازاین اتفاق هاجلوگیری کردکه شامل اتوبوس ومسافر وجوان شد..درجامعه اسلامی بایدقانون واضح وبازدارنده باشدتاازاین اتفاق هاتلخ شوم جلوگیری شود.

    1. قانون هرچقدر هم بازدارندت باشه جرم اتفاق میفته چون همیشه آدم های مریض و آدمهایی که خودشونو خیلی زرنگ میدونن وجود دارن

      پس آدم باید خودش مراقب خودش باشه
      در این زمینه اسلام حرفشو زده
      برخی اندک مردم گوش شنوا برای حجاب ندارن

  2. دستگیری بعد از یک ساعت بعید به نظر میرسه…در ضمن اکه درست هم باشه دو سه روز دیگه اون پسر کثافت و میفرستن بیرون.بخاطر قانونمون این کارا بازم میوفته..

  3. آقا پراید مقصره دنبال کسی دیگه نگردیم
    انگار مردم شعور ندارن
    در پراید قفل
    یکساعت بعد هم دستگیر
    پلیس پنتاگون بااین سرعت اصلا ولش ولی خیلی عجیبه

  4. خب مگه نمیتونسته قفل و خودش باز کنه؟؟ ???
    من دیگه حرفی ندارم?‍♀️?‍♀️

  5. زنان مظلوم واقع شدند… . حتی در ارث لطفا سخت گیری کنید .خیلی

    1. من اگر قاضی بودم و میخواستم به پروندش رسیدگی کنم، اولین کاری که میکردم میدیدم که این دختر جوان با چه تیپ و ظاهری بوده، قرار نیست دختران جوان جامعه ما با هر ریختو قیافه هوس انگیزی بیان بیرون بعد انتظار داشته باشن که پسران جامعه یه مشت گچ و سیمان باشن .
      اون دختر اگه با وضع نامناسبی اومده بوده بیرون…. باید یه فرقی بین دختر محجبه و عفیف جامعه با یه دختر بی حجاب و بی عفت باشه.

  6. کسی که به حریم خصوصی ناموس مردم به زورتجاوزمی کندبایدقانونی بگذارندقبل ازاعدام مجازات سنگینی شود بعداعدام شود وعبرت برای دیگران باشد

  7. بشدت باید با اون جوان برخوردبشه،تا دیگه ناموس مردم رو به هوس بازی نگیره،الآن این دختر تا آخر عمرش خاطره تلخی تو زهنش میمونه که روند زندگیش رو مختل میکنه و با بدترین مجازات ها برای اون مردک هوسران چیزی از دردهای ای دختر کم نخواهد شد، اف بر برخی بر اون مسئولینی که با ولنگراری فضای مجازی جوانها رو به بیراهه بردند.

  8. عوضی اشغال کثافت ….دختره هم عقل نداشت حالا درو قفل کرده باشه مگه نمیتونست دره خودشو باز کنه

  9. باید اعدام بشه تا کسی ای کارارو نکنه… اگر با یکی از نزدیکان خودش این کار میشد چه می کرد!!

  10. یا باید اول یا اگر امکان داشت با گوشی اش به پدرش یا نیروی امداد زنگ میزد دوما وقتی دختری با اینگونه لباسها که بعضا می پوشن در کنار خیابان تنه وآنهم در پرایدی که فقط راننده آن و آنهم جوان یا … باشد سوار شود نهایت بی تجربگی ویا بی عقلی ویا اعتماد بیجای یک دختر بی عقل را بی رساند خب طبعا امامان ما علیم سلام الله فرموده اند هرگاه زن ومردی تنها شدند نفر سوم آنها شیطان است دیگه حالا به خود بیاییند بعضیها

  11. در جواب دوستانیکه مینویسن «قفل پراید» اگه قفل کودک و از داخل در زده باشه . در پراید از داخل کابین باز نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن