شهری

شهردار مشهد: “حرم شهر” باعث افتخار خواهد شد/ ما نه اهل حاشیه‌ایم نه کاسب حاشیه!

کد خبر : 34106

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در مراسم افتتاح همزمان ۳۵ پروژه شهری در منطقه ثامن: تمرکزمان را بر کار برای مردم گذاشته‌ایم. حواشی مانعی برای کار است و به آن توجه نمی‌کنیم.

به گزارش صبح مشهد، شهردار مشهد گفت: نگاه مدیریت شهری به ساخت و تکمیل زیرساخت ها بوده است. اعداد تملک اطراف حرف ارقام کمی نیست.

هزینه‌های تملک در این نقطه بسیار بالاست. کسانی که روند را می‌بینند اگر منصف باشند، واقعا عملکرد قابل دفاع است.

ما معتقدیم قلب ایران مشهد و قلب مشهد حرم است. دیوار حرم تنها محدوده خدمت رسانی به زائران نیست. پروژه ما “حرم شهر رضوی” و اولویت آن ساخت زیرساخت و ایجاد فضا و راه‌های مناسب است، باید افراد بعد از زیارت حرم حال و هوای معنویشان را داشته باشند. چرا نمی‌خواهند دیده شود؟

در آینده اعداد و فعالیت‌ها در پروژه “حرم شهر” بیشتر خواهد شد. پروژه بازار سرشور و اتصالش به باب الهادی تا چند ماه آینده جلوه خواهند کرد. این پروژه ها موجب افتخار ماست.
ما نه اهل حاشیه‌ایم نه کاسب حاشیه! می‌دانیم چه کار باید بکنیم و می‌دانیم چکار می‌کنیم. منکر ضعف نیستیم و پذیرای انتقاد هستیم ولی می‌دانیم چه کاری می‌کنیم.
منصف باشیم. در این موضوع همه دست به دست هم داده‌ایم. از کمک‌های شخص فرماندار، شخص رییس کل دادگستری و نماینده های مجلس تشکر می‌کنم، اگر بزرگواران فکر می‌کنند تنها هستیم اشتباه می‌کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن