اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

ضرورت استفاده هنرمندان از فرصت رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام برای معرفی هنر ایرانی

کد خبر : 8936

دو بازیگر سینما و تلویزیون ایران بر ضرورت توجه هنرمندان بر استفاده از فرصت رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در معرفی هنر ایرانی تاکید کردند.

به گزارش صبح مشهد، «داریوش ارجمند» با تأکید بر فعالیت همگانی در رابطه با معرفی رویداد مشهد ۲۰۱۷، اظهار کرد: این انتخاب، فرصت خوبی را نه تنها برای مشهد، بلکه برای کل ایران ایجاد نموده و باید به بهترین نحو از آن استفاده کرد.

این هنرمند خراسانی با بیان اینکه انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، انتخاب یک تاریخ است، اظهار کرد: همزمان مشهد به دلیل وجود بارگاه منور امام رضا(علیه السلام)، قطب بزرگ دینداری در جهان شناخته شده است .

داریوش ارجمند با بیان اینکه به جهت وجود بارگاه منور رضوی چهره خوبی از مشهد در اذهان مسلمانان جهان وجود دارد، بر اجرای فعالیت های رویداد مشهد ۲۰۱۷ با محوریت امام رئوف تأکید کرد.

وی افزود: خوشبختانه برنامه ریزی خوبی در رابطه با برگزاری باشکوه این رویداد صورت گرفته و مسوولان کشور نیز در این راستا، در حال شکل تلاش هستند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص نقش هنرمندان در این رابطه، عنوان کرد: قطعا هنرمندان سراسر کشور با نام امام رضا(علیه السلام) به این عرصه ورود و برای انعکاس هر چه بهتر این رویداد در حوزه و رشته های تخصصی خود فعالیت خواهند کرد.
همچنین رضا کیانیان نیز در دیدار با استاندار خراسان رضوی ضمن استقبال از مشارکت جدی در حوزه استفاده از ظرفیت هنرمندان خراسانی مشهد برای تقویت تعامل با هنرمندان جهان، از حضورش در مشهد و تشرف به بارگاه منور رضوی ابراز خرسندی کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن