اخبار مهمشهری

جشن تولد مرگبار در مشهد

کد خبر : 22175

قدرت نمایی جوان ۱۸ ساله معروف به«قوچ» و دوستانش هنگام برگزاری جشن تولد در یک قهوه خانه، محله دهرود مشهد را به آشوبی مرگبار کشید.
به گزارش صبح مشهد، ماجرای این پرونده جنایی وحشتناک از دقایق اولیه بامداد روز گذشته، زمانی خواب را از چشمان قاضی ویژه قتل عمد مشهد ربود که صدای زنگ تلفن همراه مقام قضایی، حکایت از وقوع یک جنایت هولناک داشت. یکی از نیروهای انتظامی در تماس نیمه شب با قاضی کاظم میرزایی، وی را در جریان نزاعی مرگبار قرار داد که در آن عده کشی چند جوان کافه نشین، به قتل یک جوان دیگر گره خورده بود. در پی دریافت این خبر، بلافاصله قاضی ویژه قتل عمد، عازم منطقه دهرود مشهد شد و به تحقیق میدانی پرداخت. بررسی های شبانه نشان می داد: دو نفر که از فردی طلبکار بودند شبانه به خانه او رفته و با ایجاد یک درگیری هولناک، شیشه های منزل وی را تخریب کرده اند. در همین اثنا، چند جوان دیگر «کافه نشین» که در آن ساعت بامداد از قهوه خانه بیرون آمده بودند با دو جوان قمه به دست روبه رو شدند و کار به قدرت نمایی کاذب کشید. این شاخ و شانه کشی ها ناگهان به درگیری خونینی انجامید و شیشه های یک خودرو نیز فرو ریخت. گزارش خراسان حاکی است، هنگام این درگیری وحشتناک شبانه ناگهان چندین ضربه کارد بر پیکر یکی از افراد حاضر در درگیری وارد آمد و او نقش بر زمین شد. با فرار عوامل این نزاع خونین از صحنه حادثه، نیروهای امدادی پیکر خون آلود جوان مجروح را به مرکز درمانی رساندند اما او بر اثر ضربات مرگبار کارد جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

این قاتل فراری را شناسایی کردید به ۱۱۰ اطلاع دهید+ عکس

مدیریت منطقی جایگزین تصمیمات انفعالی گردد

بنابراین گزارش، در تحقیقات میدانی مقام قضایی که تا صبح دیروز به طول انجامید هفت تن از عوامل این نزاع مرگبار در حالی دستگیر شدند که شاهدان عینی از حضور جوان ۱۸ ساله معروف به قوچ نیز سخن گفتند! به همین دلیل «قوچ» سپیده دم روز گذشته در چنگ کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی گرفتار شد و در حالی که سرووضعی خون آلود داشت، ادعا کرد که در این درگیری نقشی نداشته و فقط مقتول را هل داده است! بررسی های بیشتر درباره این جنایت وحشتناک با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی میرزایی همچنان ادامه دارد.

منبع: خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن