زندگیشهری

در چارچوب همایش «گفتگوهای انتقال تجربه» و «کتاب‌های گویا» انجام می‌شود؛ رویداد بزرگ انتقال تجربه توسط ۹ چهره ادبی مشهور در مشهد

کد خبر : 21182

رویداد گفتگوهای انتقال تجربه در حوزه ادبیات با حضور شخصیتهای ادبی شناخته شده کشور، ششم و هفتم تیرماه ۱۳۹۸ در مشهد برگزار میشود.
«همایش گفتوگوهای انتقال تجربه (EST)» و رویداد «کتاب‌های گویا (Talking Books)» در حوزه ادبیات در مشهد برگزار می شود.
در این رویداد چهره های برجسته در حوزه ادبیات از جمله هوشنگ مرادی کرمانی، محمدعلی بهمنی، مهدی فیروزان، شکوه قاسمنیا، محمد شمس لنگرودی، پیمان خاکسار، رستاک حلاج، نرگس آبیار و مسعود فراستی برگزار حضور خواهند داشت.
رویداد اول، ششم تیرماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ در تالار شهر مشهد تحت عنوان گفت‌وگوهای انتقال تجربه (EST) برگزار میشود. این بخش برنامه به سخنرانی و انتقال تجربیات اختصاص دارد.
رویداد دوم، جمعه هفتم تیرماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰ و ساعت ۱۶ در سالن همایشهای شهرکتاب مشهد (واقع در چهارراه ابوطالب)، تحت عنوان کتابهای گویا (T-Books) برگزار میشود. در این بخش علاقمندان با ثبت‌ نام از قبل، برای دقایقی روبروی میهمانان برنامه قرار می گیرند و سوالات خود را از آنها می‌پرسند.
بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی برگزارکنندگان برنامه، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.estevents.ir مراجعه کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن