ورزشی

مالک باشگاه: آسیایی شدن تیم فوتبال پدیده نتیجه حمایتهای ویژه است

کد خبر : 21126

مالک باشگاه پدیده گفت: آسیایی شدن تیم فوتبال پدیده شهر خودرو بزرگترین افتخار ما می باشد که با حمایتهای شهردار و شورای شهر نصیب مشهد، خراسان رضوی و این تیم شده است.

فرهاد حمیداوی روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اگر حمایتهای شورای شهر و شهردار مشهد نبود تیم فوتبال پدیده امروز به چنین جایگاهی در ایران و قاره آسیا دست نیافته بود لذا مجموعه شهر خودرو مدیون شورا و شهرداری مشهد است. نظیر چنین حمایتی از تیم پدیده در دیگر تیم‌های لیگ برتر فوتبال وجود ندارد.

وی ادامه داد: حس خوبی را که شورای شهر در کلانشهر مشهد ایجاد کرده حتی در تهران ندیده‌ام. از شورای شهر و مدیریت شهری مشهد تقاضا می‌کنم مانند سابق کنار تیم فوتبال پدیده حضور داشته باشند.

تیم فوتبال پدیده شهر خودرو که پارسال عنوان “شاندیز” را یدک می‌کشید ۶ سال پس از تأسیس با کسب جایگاه چهارم لیگ برتر برای نخستین بار جواز حضور در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا را نصیب خود کرد.

همت عالی و اراده قوی

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو نیز در جمع اهضای شورای شهر مشهد گفت: همت عالیه و اراده قوی پشت این تیم بود. در هیچ شهری در سطح ایران این همه اراده را برای موفقیت یک تیم ورزشی از سوی مسئولان ندیده‌ام لذا از همه مسئولان شهری مشهد و خراسان رضوی تشکر و قدردانی می‌کنم.

یحیی گل محمدی افزود: تیم فوتبال پدیده در رسیدن به جایگاه فعلی همچنین مدیون تلاش مضاعف بازیکنان است. فشار اصلی بر گردن بازیکنان بود که با وجود تمرینات دشوار، شرایط سخت مالی، انتظارات و توقعات بالایی که از آنها بود با تلاش مضاعف توانستند به این نقطه برسند.

همچنین در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از دست اندرکاران و بازیکنان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تقدیر کرد.

تیم فوتبال پدیده شهر خودرو که تا پارسال “پدیده شاندیز” نام داشت، شش سال پس از تأسیس، امسال با کسب جایگاه چهارم لیگ برتر فوتبال ایران جواز حضور در جام باشگاههای فوتبال آسیا را به دست آورد.

“باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان” سال ۱۳۹۲ با حمایت مالی و پشتیبانی شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز پس از خرید امتیاز تیم مس سرچشمه کرمان تاسیس شد و با ثبت باشگاه و جذب نیروهای توانمند گام در عرصه فوتبال حرفه‌ای کشور گذاشت. انتقال این تیم مشهدی در فصل پیشین لیگ برتر فوتبال (۹۷-۹۸) به دلیل مشکلات و بدهیهای که از فصل پیشتر به ارث برده بود در دستور کار قرار گرفت و با فراز و نشیبهای بسیار روبرو شد اما در نهایت مالکیت تیم پدیده دی ماه ۱۳۹۷ به شرکت شهر خودرو تهران منتقل شد و این تیم مشهدی به ‘پدیده شهر خودرو’ تغییر نام یافت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن