اجتماعیزندگی

با حضور استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛ ارسال کاروان اقلام فرهنگی کتابخانه های خراسان رضوی به مناطق سیل زده استان گلستان

کد خبر : 20792

با حضور استاندار خراسان رضوی سومین مرحله از ارسال کتاب و اسباب بازی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد.
به گزارش صبح مشهد، با حضور استاندار خراسان رضوی سومین مرحله از ارسال کتاب و اسباب بازی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد.

این کاروان همزمان با آخرین شب از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت خراسان رضوی و پس از برگزاری مراسم اختتامیه با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار و سرپرست معاون استاندار و فرماندار مشهدجمعی از مسئولان عازم مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان استان گلستان شد.

اقلام فرهنگی ارسالی در این کاروان شامل کتاب و اسباب بازی که با فراخوان کتابخانه های عمومی استان و اهدای یک یا چند روز از حقوق کتابداران استان در قالب طرح پویش بهار مهربانی جمع آوری شده بود.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر از اقدام فرهنگی و ارزشمند اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در جمع آوری و ارسال اقلام فرهنگی به مناطق سیل زده از اجرای این طرح تشکر کرد.

علیرضا رزم حسینی همدردی و همراهی تمامی مردم کشور با آسیب دیدگان از سیل ویرانگر اخیر کشور را شاخصه برجسته ایران و ایرانی دانست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: از ابتدای سال جاری و بعد از آسیبهای جدی که از سیل به مردم استانهای کشور تحمیل شد نهاد کتابخانه های عمومی کشور در طرحی با نام پویش بهار مهربانی و به جهت تکسین آلام و برگرداندن روحیه نشاط و امید در کودکان استانهای سیل زده اقدام به جمع آوری کتاب و اسباب بازی کرد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: در این طرح استان خراسان رضوی با عنوان استان معین مناطق سیل زده استان گلستان تعیین شد و در ابتدا دو کتابخانه سیار استان به همراه اقلام جمع آوری شده خیران و نیک اندیشان و هدایای خریداری شده از محل اهدای یک یا چند روز حقوق کتابداران استان، در مرحله دوم جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی استان و در مرحله سوم نیز اقلام جمع آوری شده از کتابخانه های عمومی به استان گلستان ارسال شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن