اجتماعی

معاون رئیس جمهوری از حاشیه مشهد بازدید کرد

کد خبر : 20398

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در سفر به مشهد روز شنبه از یک روستا، یک واحد تولیدی و مسیلهای حاشیه این کلانشهر بازدید کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، معصومه ابتکار از چند واحد کارگاهی روستای گرجی علیا در حاشیه مشهد، یک واحد تولید و بسته بندی زیتون در شهرک صنعتی توس و مسیلهای منتهی به رودخانه ‘کشف رود’ در حاشیه این شهر بازدید کرد.
سرپرست فرمانداری مشهد در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به سابقه حضور خانم ابتکار در سازمان محیط زیست بازدید ایشان از رودخانه ‘کشف رود’ نشان دهنده دغدغه معاون رئیس جمهوری در خصوص مسائل زیست محیطی است.
حیدر خوش نیت افزود: در این بازدید علاوه بر ارائه گزارشی در زمینه اهمیت کشف رود در هدایت روان آبها و سیلابهای مشهد ، اقدامات صورت گرفته برای لایروبی مسیلهای سیاسک و زرکش نیز تشریح شد.
وی اظهار داشت: معاون رئیس جمهوری همچنین در بازدید از چند واحد تولیدی لباس در روستای گرجی علیا در جریان مشکلات و دغدغه های مالکان و کارگران این واحدهای تولیدی قرار گرفت.
روستای گرجی علیا در مسیر جاده مشهد – کلات و هفت کیلومتری این کلانشهر قرار دارد.
این روستا با ۲ هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت دارای حدود ۵۰ واحد و کارگاه تولیدی است.
رودخانه ‘کشف رود’ در حومه شمالی کلانشهر مشهد از به هم پیوستن ۲ رود فرعی جاری شده از کوههای هزار مسجد و بینالود تشکیل می شود و پس از جمع آوری سیلابهای این شهر و عبور از شمال شهر در مسیر شرق جریان یافته و به رودخانه هریرود می پیوندد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن