شهری

از ابتدای سال ۹۸ انجام شد؛ آسفالت ۱۳ هزار متر مربع از معابر منطقه چهار شهرداری مشهد

کد خبر : 20671

شهردار منطقه چهار مشهد گفت: ۱۳ هزار متر مربع از معابر منطقه چهار از ابتدای سال ۹۸ لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

به گزارش صبح مشهد، غلامرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از ابتدای سال جاری و براساس نیازسنجی صورت گرفته ۱۳ هزار متر مربع از معابر منطقه چهار شهرداری مشهد با استفاده از ۱۷۰۰ تن آسفالت، لکه گیری و روکش شده است.

غلامی ادامه داد: فرعی های بولوار پنجتن، طبرسی شمالی، میثم جنوبی، علامه طباطبائی و صاحبدلان از معابری هستند که با صرف هزینه ۵ میلیارد ریال به منظور تسهیل تردد وسایل نقلیه و افزایش رضایتمندی شهروندان آسفالت شده اند.

وی به آسفالت معابر در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته ۸۲ هزار متر مربع از معابر فرسوده با استفاده از ۱۱٫۵ هزار تن آسفالت و با اعتباری بالغ بر ۱۹٫۵ میلیارد ریال لکه گیری و روکش شده و به این منظور حدود ۵ هزار متر مربع زیرسازی معابر انجام پذیرفته است.

شهردار منطقه ۴ مشهد ادامه داد: ۲۵ هزار متر مربع از این حجم در طرح استقبال از بهار ۹۸ در معابر فرعی که نیاز به اصلاح، مرمت و روکش آسفالت داشتند مانند بولوار پنجتن، نبوت، بزرگراه شهید بابانظر و … اجرا شده است.

شهردار منطقه چهار منطقه مشهد در همین زمینه تصریح کرد: لکه گیری و روکش معابر در طرح استقبال از بهار ۹۸ با استفاده از ۳ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت و صرف هزینه ۷ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

غلامی در پایان از شهروندان منطقه چهار خواست معابری که نیاز به اصلاح و مرمت دارند از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نسب به مرمت و اصلاح آن اقدام شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن