اخبار مهمشهری

با آغاز عملیات اجرایی؛ بهره برداری از مجتمع ۳۶۰ واحدی خدمات خودرویی شمال غرب تا سال آینده انجام خواهد شد

کد خبر : 20625

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد اعلام کرد: بهره برداری از مجتمع ۳۶۰ واحدی خدمات خودرویی شمال غرب تا سال آینده انجام خواهد شد.
به گزارش صبح مشهد، مهدی یعقوبی در آیین آغاز عملیات اجرایی مجموعه ساماندهی مشاغل خدمات خودرویی شمال غرب مشهد که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و مدیر کل اوقاف خراسان رضوی انجام شد، گفت: مجموعه ۳۶۰ واحدی ساماندهی مشاغل خدمات خودرویی شمال غرب مشهد شامل فضای کارگاهی، تجاری و اداری است.
وی افزود: این مجموعه نیاز به یکسری خدمات شامل جایگاه سوخت، مرکز معاینه فنی، رستوران و مسجد داشته که تمامی این موارد در نظر گرفته شده است.
یعقوبی تصریح کرد: با استفاده از ۴ کارگزار و تقسیم شهر به ۴ پهنه قرار است تمامی مشاغل مزاحم توسط کارگزار شناسایی و عرصه هایی که برای این ساماندهی ضرورت دارد شناسایی گردد که برآورد ما حدود ۳۵ هزار شغل مزاحم می باشد
وی خاطرنشان کرد: امید است طی یک پروسه چند ساله کلیه مشاغل مزاحم شهری ساماندهی گردند.
یعقوبی گفت: با افتتاح مجموعه توانا تاکنون ۱۴۰۰ واحد شغلی ساماندهی شده و در حال حاضر برای ۱۰ مجموعه ساماندهی دیگر، مقدمات کار انجام شده است که این مجموعه ها شامل مصالح فروشان، پرنده فروشان، شهرک آجیل فروش ها، مبلمان و فلز تراشی می باشد که این پروژه ها از پیشرفت ۱۵ درصد تا ۶۵ درصدی را شامل می شوند.
سرپرست معاونت خدمات شهری اعلام کرد: در مجموعه فجرطبرسی و سامان اوج که پیشرفتی بیش از ۹۵ درصد داشته اند ۶۰۰ واحد خدمات خودرویی سبک ساماندهی می شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن