اخبار مهمورزشی

رئیس فدراسیون فوتبال: با وجود مشکلات مالی عملکرد خوبی داشتیم/ احسان اصولی به عنوان رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی انتخاب شد

کد خبر : 20597

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این فدراسیون با وجود مشکلات مالی عملکرد خوبی داشته است و باید با وجود همین فضا و کمبودها به فعالیت خود ادامه ‌دهیم.
به گزارش صبح مشهد، مهدی تاج روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: با پولی معادل قرارداد سه بازیکن باشگاه های قطر، فدراسیون فوتبال را اداره می کنیم با این حال هشت سال است آقای آسیا هستیم و رده سوم فوتسال دنیا و ۱۶ کرسی بین المللی در ای اف سی را نیز در اختیار داریم و همه این ها با وجود مشکلات مالی موجود به دست آمده است.
وی همچنین به اهمیت اخذ حق پخش مسابقات و تبلیغات دور زمین فوتبال اشاره و اضافه کرد: برای رفع مشکلات مالی موجود باید همه این حقوق شناخته شده را احصا کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر ظرفیتهای بالای فوتبال در خراسان رضوی گفت: حضور این تعداد نامزد در انتخابات ریاست هیات فوتبال این استان بسیار خوب است و هر فردی که انتخاب شد باید دیگر دوستان با او همراه شوند.
تاج به توصیه های اخیر رهبر انقلاب مبنی بر اتخاذ آرایش دفاعی در کشور در برابر هجمه دشمنان اشاره کرد و افزود: ۱۶ سرمربی لیگ برتر را جمع کرده ایم و از آنان خواسته ایم اجرای توصیه های مقام معظم رهبری را مدنظر بگیرند.
وی ادامه داد: در این راستا اعزام های ورزشی غیر ضروری نخواهیم داشت و تصمیم های شورای عالی برون مرزی فقط شامل مسابقات بین المللی خواهد بود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کشور باید در برابر مشکلات آرایش دفاعی بگیرد و امروز یکی از اهداف هجمه های دشمنان، ورزشگاه های کشور است که مدیران باید در این خصوص تدبیر کنند.
تاج افزود: حفظ وجهه بین المللی فوتبال باید مورد توجه واقع شود و از بیان سخنان حاشیه ای که مورد سوء استفاده تلویزیونهای خارجی قرار می گیرد جلوگیری گردد.
وی به لزوم جلوگیری از تشکیل پرونده های خارجی در فوتبال اشاره کرد و گفت: شکایات مربیان و بازیکنان خارجی در مجامع بین المللی تبدیل به دلار خواهد شد و موجب ضرر فوتبال کشور می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در سخنانی ضمن اعلام هماهنگی این اداره با هیات فوتبال استان طی هشت ماه گذشته گفت: برگزاری سالم انتخابات هیات فوتبال مورد اهتمام جدی ماست.
فرزاد فتاحی افزود: شرایط موجود در فوتبال استان با وجود دو بازی پیش روی تیم پدیده شهر خودرو در لیگ برتر و حضور تیم های فوتسال بانوان و مردان در لیگ برتر بسیار با اهمیت است.
وی به اقدامات عمرانی در حوزه ورزش استان خراسان رضوی اشاره و اضافه کرد: تعمیر ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد تا مرداد ماه به پایان می رسد و اختصاص ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در استان در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به زیرساختهای فوتبالی فراهم شده در استان گفت: رئیس جدید هیات فوتبال باید نگاه استانی به این ورزش داشته باشد و فعالیت خود را بر شهرستانها متمرکز کند.
در این نشست که ۴۳ عضو مجمع انتخاباتی فوتبال استان خراسان رضوی در آن حضور داشتند ابتدا نامزدهای تصدی سمت ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی به بیان دیدگاهها و برنامه های خود پرداختند و سپس رای گیری برگزار و احسان اصولی به عنوان رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی انتخاب شد.
پیش ازاین حسن کامرانی فر، احسان اصولی صفار، شهناز رمارم، مهدی سلاطین، غلامرضا اصغری، محمد رضا رضوی راد، غلامرضا صادقی و پویا پارسا به عنوان نامزدهای ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی معرفی شده بودند که سلاطین و رضوی راد از ادامه حضور در این رقابت انصراف دادند.

منبع: ایرنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن