اقتصادی

انجمن بانوان صنعت قهوه ایران

کد خبر : 38041

انجمن بانوان صنعت قهوه ایران متشکل از فعالان و متخصصان این حرفه در بخش های زیر است:
مدیریت انجمن
تیم پژوهشی و تحقیقاتی
تیم علمی و آموزشی
تیم فرهنگی هنری و اجتماعی
تیم انگیزشی و مشاوران
تیم گروه راه اندازی
تیم تبلیغات رسانه ای
اسامی تمامی تیم های ذکر شده محفوظ هستند حق انتشار تنها با اسم همین انجمن امکان پذیر است .

انجمن بانوان صنعت قهوه ایران در ۴ مهر ۹۸ در همایش دورهمی پادگپ در سالن همایش های مرکز صادرات و سرمایه گزاری تهران به عنوان اسپانسر معرفی و رونمایی شد.
در این همایش گروههای هنری دیگر از جمله رادیو جوان فارسی و رادیو آوا و اساتید پادکستر نیز حضور داشتند. صحبت این همایش درباره ی موضوع های هنری از جمله پادکست سازی صدای یک پادکست نام یک پادکست و انگیزه و تشکیل اهداف بلند مدت در زمینه ی پادکست بود که پادکست هایی در زمینه ی قهوه توسط انجمن بانوان صنعت قهوه ایران معرفی شدند.

انجمن بانوان قهوه ایران
فعالیت این انجمن دقیقا مطابق با اساسنامه ی مرکز IWCA اتحادیه ی بین المللی زنان قهوه در آمریکاست. این اتحادیه حدود ۲۷ شعبه ی فعال در کشور های مزرعه دار دارد و علاوه بر دوره های تخصصی قهوه مثل مزرعه داری . کاشت . روش های برداشت . روش های رست کردن و برشته کاری قهوه . ارزیابی حسی و سنسوری قهوه ، دوره های انگیزشی و استعدادیابی کار و خودباوری شغلی و روش فروش و بازاریابی قهوه را نیز برای زنان فعال در این حوزه آموزش میدهد .

تبلیغات گسترده در سطح رسانه :
تبلیغات یکی از موثرترین و تاثیرگذارترین استراتژی برای کسب و کار متمرکز است . چیزی که باعث تمایز یک کالا و یا تجارت نسبت به بقیه کسب و کارهای دیگر میشود سطح تبلیغات در آن است. این انجمن با برگزار کردن فستیوال ها همایشها و جشنواره ها، مجری بهترین تبلیغات درعرصه ی اشتغال برای بانوان فعال و موفق صنعت قهوه است .
این همایشها دستاوردهای بسیار گسترده در پی دارد نمونه ای از این دستاوردها برگزاری جلسات خصوصی و جمعی برای افرادی که علاقه مند به انجام فعالیت های مختلف و همچنین سرمایه گذاری در زمینه قهوه هستند، میباشد.

دوره های آموزشی تخصصی :
انجمن بانوان قهوه ایران با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای علاقه مندان حوزه ی صنعت خوراک و نوشیدنی پیشگام در ارائه ی آموزش های صحیح برای بانوان است. این آموزشها در دوره های متوسط تا پیشرفته زیر نظر اساتید مجرب انجام میشود که با استقبال فراوانی هم از سوی قشرهای مختلف مردم رو به رو شده است . همچنین زمینه های شغلی بسیار زیادی را برای عموم مردم بالاخص بانوان در پی داشت.

انجمن بانوان قهوه ایران

راه اندازی هتل و کافه رستوران ها :
این بخش با گروه تخصصی و مشاوران و فعالان انجمن است که از جمله فعالیت حرفه ای این افراد طراحی ۳ بعدی از ساختمان راه اندازی هتل و کافه رستوران هاست . امروزه بسیاری از برج سازان نیز تمایل دارند که کافه رستوران خود را در بالای برج تاسیس کنند که این امر بسیار تخصصی و حرفه ای است که انجمن بانوان صنعت قهوه ایران فعالان و متخصصان این بخش را در ایران و خارج از ایران در دست دارد.
این انجمن با بخش راه اندازی تخصصی هتل و کافه رستوران باعث اشتغالزایی افراد زیادی شده و راه‌های کسب درآمد مختلفی برای افراد و بانوان به وجود آورده است.
انجمن بانوان صنعت قهوه ایران در حال انجام فعالیتی در سطح بسیار گسترده است. با این که طبق قوانین سلیقه ای، کار کردن زنان در بخش باریستایی و مدیریت کافی شاپ در بعضی شهرستانها تقریبا با کمترین حقوق و دستمزد مواجه است ، اما هنوز هم دخترانی هستند که با عشق و علاقه همان کاری را انجام می دهند که سالهای مدیدی انحصار آن فقط در دست مردان بوده است. همه ی ‌آنها شغل خود را در کمال عشق و علاقه برگزیدند و همچنان تا رسیدن به موفقیت و هدف هایشان ادامه خواهند داد.
با توجه به اینکه در اکثر نقاط جهان علم و تکنولوژی در هر صنعتی روز به روز پیشرفت میکند پس ما ایمان داریم که بانوان موفق و کار آفرین بسیار زیادی را در حوزه ی صنعت قهوه و کافه رستوران در ایران و در آینده ای نه چندان دور ، خواهیم داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن