اخبار مهم

اجرای طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مشهد/ رمزگشایی ۵۲ فقره سرقت در ۷۲ ساعت

کد خبر : 42445

فرمانده انتظامی مشهد از اجرای طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی برای ارتقای امنیت در این کلان شهر و رمزگشایی ۵۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ “حسین دهقان پور” گفت:مرحله دیگری از طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی با بررسی گزارش های مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و مطالعه مطالبات مردمی که در تحقیقات میدانی انجام شد در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با طراحی یک عملیات ضربتی و پس از اقدامات اولیه تحقیقاتی و همچنین با هماهنگی مراجع قضایی، این عملیات گسترده در کلان شهر مشهد اجرا شد و پلیس ۴۰ متهم به سرقت را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران انتظامی در این عملیات ضربتی که ۷۲ ساعت به طول انجامید ۴۰ متهم سرقت های خیابانی را دستگیر و با رمزگشایی از ۵۲ فقره سرقت انواع لوازم مسروقه را نیز کشف کردند.

سرهنگ دهقان پور با اشاره به این مطلب که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند گفت: تحقیقات با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این مطلب که امنیت شهر مقدس مشهد و احساس آرامش زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) خط قرمز پلیس مشهد است؛ گفت: افرادی که بخواهند نظم و امنیت را در این شهر مقدس خدشه دار کنند بدانند که با برخورد قاطعانه و قانونی خادمان امنیت و دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.

سرهنگ دهقان پور با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان قانون مدار با پلیس خدمتگزار تاکید کرد: نقش مردم عزیز در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم و تاثیرگذار است و سرمایه اجتماعی پلیس محسوب می شود.

وی در پایان اظهار داشت: آنچه در بررسی های اولیه حاصل شده ، بیش از ۸۰ درصد متهمان دستگیر شده این عملیات به مواد مخدراعتیاد دارند و این مساله، اهمیت برنامه ریزی برای پیشگیری از اعتیاد و ایفای نقش همگانی در کاهش آسیب های این پدیده شوم اجتماعی را بیش از پیش روشن می سازد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن