اخبار مهم

قتل لیلا در گلشهر و خودکشی شوهرش

کد خبر : 29482

لیلا با شلیک گلوله توسط شوهرش در گلشهر به قتل رسید و مرد قاتل بعد از زخمی کردن دخترش خودکشی کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا فریادهای کمک خواستن یک مادر و دختر در گلشهر خبر از یک جنایت فجیع خانوادگی می داد. صدای درگیری خانوادگی کل محل را برداشته بود که شلیک ۳ گلوله سناریوی وحشتناکی را رقم زد.
عصر روز گذشته خبر مرگ و خودکشی یک زوج ۶۵ و ۴۶ ساله به کلانتری گلشهر گزارش شد.

با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان دایره جنایی استان البرز در محل حادثه، راز قتل و خودکشی زن و شوهر کرجی فاش شد.
دختر ۱۹ ساله این زن و شوهر که در این حادثه زخمی شده بود با چشمانی اشکبار ماجرا را توضیح داد، وی گفت: پدرم تقریبا یک سال پیش پول پیش خانه را بدون اینکه ما متوجه شویم از صاحبخانه گرفت و ناپدید شد. بعد از چندی یکی از بستگان‌مان به ما خبر داد که پدرم در عسلویه یک نانوایی را اداره می کند. مامان لیلا در این مدت کار می کرد، مراقب ما بود و هم دنبال کارهای جدا شدن از پدرم به شکل غیابی بود.
دختر خانواده زخمی شد / او چه گفت؟!
دختر ۱۹ ساله ادامه داد: من و مادرم، همراه برادر ۲۱ ساله ام هرکدام مشغول کار کردن و گذراندن روزهایمان بودیم که حدودا ۳ الی ۴ ماه پیش سر و کله پدرم به نام جاوید پیدا شد. او شیشه مصرف می کرد و از زمان برگشتنش، خانه ما یک روز خوش به خود ندید. او فقط از ما پول می گرفت تا خرج مواد کشیدنش کند. پدرم بارها مادرم را به این اقدام تهدید کرده بود و در آخر تهدیدهایش را عملی کرد.

روز حادثه جاوید ( قاتل ) با مادرم حسابی درگیر شد که ناگهان اسلحه شکاری را از کمدش برداشت و به سمت ما آمد. من و مادرم وحشت زده به اتاق خواب پناه بردیم و بعد از شکستن در توسط پدرم به بالکن رفتیم و از مردم کمک خواستیم.در این هنگام صدای شلیک ۳ گلوله ترس و سکوت را در محل حاکم کرد.

دختر جوان افزود: باورم نمی شد، پدر بی رحمم ۲ مرتبه به سمت مادرم شلیک کرد و بعد اسلحه را به سمت قلب خود گرفت و شلیک کرد. جنازه مادر و پدرم عرق در خون بود که ماموران پلیس و اورژانس در محل حاضر شدند.

متاسفانه مادرم در همان دقایق نخست جان باخت و پدرم هم زنده نماند. هنگام شلیک پدرم به سمت مادرم آنقدر به گلوله نزدیک بودم که لباسم پاره شد و بدنم خراش برداشت.

بنا براین گزارش، در خبرهای اولیه آمده بود که متهم در زندان به سر می برد که یکی از بستگان او این مطلب را تکذیب کرد و گفت: همانگونه که دختر جاوید ( قاتل ) گفته است، متهم در عسلویه یک مغازه نانوایی برپا کرده بود تا اینکه به خانه بازگشت. هیچکدام‌مان باورمان نمی شود جاوید سلاح در خانه نگه می داشت، حتی اعضای خانواده قاتل هم نمی دانستند او سلاح شکاری در خانه دارد. اگر این موضوع را می دانستیم به پلیس حتما خبر می دادیم.

گفتگوی رکنا با یکی از شاهدان قتل گلشهر
یکی از کسبه های منطقه وقوع حادثه در گفتگو با خبرنگار حوادث رکنا درباره جزئیات این قتل گفت : حدود ساعت ۴:۳۰ -۵ عصر روز حادثه ما در مغازه بودیم و صدای جیغ و سر و صدا شنیدیم. وقتی بیرون آمدیم ۲ تا خانم که یکی جوان و دیگری مسن بود را دیدیم که به بالکن آمدند. ناگهان مردی به جمع آنها پیوست و یک اسلحه شکاری در دست داشت. ابتدا فکر کردیم که می خواهد با شلیک یک تیر هوایی ترس در خانم ها ایجاد کند اما ناگهان تیر شلیک شد و خانم روی زمین افتاد.

سپس آن مرد به داخل رفت و ۳۰ ثانیه نشد که باز بیرون آمد و یک تیر دیگر شلیک کرد به سمت همان خانم مسن. دختر جوان مشخص بود دختر آن خانم مسن که تیربه سمت او شلیک شد بود شروع کرد به جیغ و داد و گفت : مادرم بود…. زنگ بزنید به پلیس…. همه مردم در حال اطلاع رسانی به پلیس و اورژانس بودند. بعد دوباره آن مرد رفت داخل و باز صدای تیر آمد که مشخص شد آن آقا خودش را با تیر زده است.

این مغازه دار در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از خانواده قربانی این حادثه داشتید؟ گفت : خیر ؛ هیچ شناختی نداشتیم.

۲ قتل در کمتر از یک دقیقه
او افزود : از شروع جیغ و داد تا شلیک ۳ تیر هوایی در کل یک دقیقه هم طول نکشید.

بنابه این گزارش، تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن