اجتماعیاخبار مهم

ازدواج موقت بهانه ای برای سرقت و کلاه برداری

کد خبر : 19234

ازدواج موقت بهانه ای برای سرقت و کلاه برداری در کلان شهر مشهد شد.

به گزارش صبح مشهد، سردار محمدکاظم تقوی از عملیات ضربتی فرماندهی انتظامی مشهد برای دستگیری عاملان سرقت و کلاهبرداری خبر داد و اظهار داشت: این عملیات گسترده در دو مرحله و توسط تیم‌های تجسس کلانتری مهرگان و کاظم آباد صورت گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران کلانتری مهرگان در مرحله اول این عملیات، پیگیری گزارش کلاهبرداری و سرقت چندمیلیون تومانی از حساب بانکی مردی که از شهرستان به مشهد آمده بود را در دستور کار قرار داد.

سردار تقوی بیان کرد: شاکی پرونده بنابر ادعای اولیه خود در مشهد با خانمی جوان به صورت اتفاقی آشنا می‌شود و به پیشنهاد این خانم قرار بوده او را به عقد موقت خود درآورد.

وی ادامه داد: تحقیقات اولیه از مرد حاکی از این بود که به وی به خانه همسایه زن مطلقه رفته و با خوردن یک چای نبات بی‌هوش شده است و روز بعد که از خواب بیدار می‌شود متوجه شده که حساب عابر بانک‌اش خالی شده است؛ تیم‌های تجسس کلانتری مهرگان در پیگیری بعدی پرونده، همسایه زن مطلقه را که عامل سرقت از حساب عابربانک شاکی بوده به همراه زن دیگری که دو فرزند داشته دستگیر کردند و متهمان به شعبه ۴۰۸ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۴ مشهد معرفی و پرونده آنها در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به عملیات ضربتی تیم‌ تجسس کلانتری کاظم آباد مشهد برای دستگیری زن و مردی که عامل شیادی‌های سریالی بودند نیز تصریح کرد: زنی ۲۵ ساله یک ماه قبل با مردی ۲۵ ساله که هر دو معتاد نیز بودند ازدواج موقت کرده و نقشه سرقت خودرو و زورگیری از خودروهای سواری را طراحی کردند.

سردار تقوی تاکید کرد: این متهمان به عنوان مسافر سوار خودروهای شخصی شده و پس از کشاندن راننده به حاشیه شهر مشهد در محدوده بولوار توس و با تهدید راننده، خودرو را سرقت می‌کردند. متهمان دستگیر شده تاکنون به شش فقره سرقت اعتراف و همچنین در مواردی با تهدید راننده زورگیری نیز می‌کرده‌اند.

وی گفت: تحقیقات از این متهمان که دارای سوابق کیفری هستند ادامه دارد و دو خودرو نیز از آنها کشف شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن