اجتماعی

کشف ۷ هزار قرص و بیش از ۱۱ هزار سیگار قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

کد خبر : 18823

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۷هزار عدد قرص روان گردان و ۱۱ هزار سیگارقاچاق توسط مرزبانان این استان خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: با فعالیت مستمر و هوشمندانه مرزبانان این فرماندهی در هنگ درگز با اشرافیت اطلاعاتی و اجرای ایست و بازرسی همراه با کنترل های لازم موفق شدند بیش از ۷ هزار عدد انوع قرص قاچاق ترامادول و متادون را کشف کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزش ریالی قرص های مکشوفه ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده ، تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات ۳ قاچاقچی دستگیر و به همراه خودرو و کشفیات توقیفی تحویل مراجع قضایی دادند.
فرمانده مرزبانی استان در ادامه گفت: مرزبانان هنگ مرزی سرخس در پی اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند بیش از ۱۱ هزار سیگار قاچاق را کشف و در این راستا ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.

سردار “جان‌نثار” در تکمیل این خبر گفت: مرزبانان این فرماندهی جهت جلوگیری از ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق عزم جدی دارند و به صورت شبانه روز جهت تقدیم امنیت به بهترین شکل ممکن به مردم بصورت شبانه از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست می کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن