اجتماعیزندگی

پیام تبریک دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی به مناسبت هفته ناجا

کد خبر : 23558

دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته ناجا را به فرمانده و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی استان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش صبح مشهد، حسین اکبریان محمد آبادی با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به سردار سرتیپ پاسدار کاظم تقوی فرمانده و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی خراسان رضوی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند. «مقام معظم رهبری(مدظله العالی)»

جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و یکی از بزرگترین وظایف این نیرو براساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکال به خدای متعال، اعتقاد راسخ به « ولایت فقیه »، عمل به قانون و رعایت موازین شرعی بدست می آید.

نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم،آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.
حافظان نظم و امنیت با هماهنگی، همدلی، هم افزایی و همراهی در چارچوب سیاست های تبیین شده از سوی شورای تأمین استان موفق شده است ضمن افزایش رضایت عمومی، جرائم سازمان یافته را کاهش دهد و در بحث اقتصاد مقاومتی نیز مصداق عینی «اقدام و عمل» و در حمایت از تولید ملی باشد.
بی تردید امنیت و آرامش امروز استان، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه استان مهیا شده است.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر استان خراسان رضوی ابراز می‌نمایم.

امیدوارم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و مؤید باشید.

حسین اکبریان محمد آبادی، دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن