اجتماعیاستانی

آیت الله سید احمد خاتمی در جمع یگان های قرارگاه شمال شرق نزاجا مطرح کرد: عاشورای حسینی محدودیت ندارد و باید تا قیامت پرچم نهضت حسینی در اهتزاز باشد

کد خبر : 17656

در اولین روز از ماه محرم یگان های قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش میزبان امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری در مشهدمقدس بودند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا؛‌ امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عاشورا محدودیت تاریخی ندارد گفت:‌ پرچم نهضت حسینی باید در جهان در اهتزاز باشد.
آیت الله سید احمد خاتمی گفت: یکی از نکاتی که اهل بیت علیه ‌السلام بر آن اصرار دارند، حفظ ارزش های نهضت حسینی می باشد که همین اردوگاه‌های حسینی همیشه باید پابرجا بوده چرا که دشمنان و یزیدیان نیز در زمینه ‌توطئه افکنی فعال هستند.
وی افزود: ‌حادثه بعثت،غدیر خم ،‌ عاشورا ‌و مهدویت چهار حادثه مهم تاریخ اسلام هستند که ستون اصلی فقرات و تکمیل‌کننده دین مبین اسلام میباشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نهضت عاشورای حسینی سرمایه معنوی اسلام بوده و مهدویت نیز تکمیل کننده عاشورا بوده، ‌چراکه عاشورای حسینی محدودیت جغرافیایی ندارد.
وی افزود: شما عزیزان ارتشی افتخار جمهوری اسلامی ایران ‌هستید و امروز خدمت در جمهوری اسلامی و اردوگاه های سیدالشهدا ‌از افتخارات ارتش در زیر پرچم اسلام که نصیب هرکس نمی شود و افتخارتان این باشدکه از اسلام و اهل بیت دفاع میکنید.

آیت ا… خاتمی گفت:‌ آنچه در عزاداری ها مهم است این است که سنگرهای حسینی را حفظ کنیم ،چرا که امروز این سنگر مورد هجمه دشمنان و منافقان قرار گرفته است.
وی ‌در ادامه گفت:امروز در عرصه جنگ اقتصادی، روانی و ‌جنگ رسانه‌ای هستیم و باید در این زمینه بسیار هوشیار و آگاه باشیدو فریب تبلیغات دروغین دشمنان را نخوریم چرا که انقلاب اسلامی، شجره تنومندی است که حتی یک برگ آن را نمی توانندتکان دهند و ‌به برکت خون پاک شهدا، ‌انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی عجل الله بوده و این افتخاریست در رکاب حضرت مهدی عجل الله میباشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن