دانش و فناوریزندگی

درخشش طلایی نخبگان مهارتی خراسان رضوی در هجدهمین مسابقات ملی مهارت

کد خبر : 16959

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از کسب ۱۱ عنوان افتخار رنگارنگ جوانان خراسان رضوی در هجدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی با اشاره به اتمام هجدهمین مسابقات ملی مهارت از درخشش بی سابقه جوانان استان در این دوره از مسابقات خبر داد.

وی اظهار کرد: برای اولین بار جوانان استان موفق شدند با درخششی بی سابقه و کسب مدال رنگی و عنوان شایسته در ۱۱ رشته از ۱۴ رشته ای که خراسان رضوی دارای نماینده بود نام خود را در تاریخ این مسابقات ثبت نمایند.

وی ادامه داد: کسب ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۵ دیپلم افتخار و در مجموع ۱۱ عنوان برتر تیم ما را تبدیل به تیمی موفق و درخشان نموده است.

رحیمی خاطر نشان کرد: تیم خراسان رضوی در هجدهمین مسابقات ملی مهارت، در ۱۴ رشته به رقابت با سایر استان ها پرداخت که در ۱۱ رشته موفق به کسب رتبه و عنوان شده است.

وی اضافه کرد: در این بین در رشته های آجرچینی و تبرید و تهویه مدال طلا و در رشته های جواهرسازی، قنادی، گچکاری، مکاترونیک(تیمی ۲ نفره) مدال نقره و در رشته های فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، طراحی مهندسی مکانیک، جوشکاری و رباتیک (تیمی ۲ نفره) دیپلم افتخار ره آورد درخشان و شیرین جوانان استان می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی تاکید کرد: کارآموزانی که صاحب مدال شده اند به اردوی آمادگی دعوت می‌شوند که از میان آن‌ها در هررشته یک نفر به مسابقات جهانی که سال ۲۰۱۹ در روسیه برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

گفتنی است هجدهمین مسابقات ملی مهارت از ۲۴ تا ۲۷ تیرماه در استان البرز با حضور جوانان تمامی استان کشور برگزار شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن