اجتماعی

توسط گروه 444 مهندسی رزمی نزاجا صورت گرفت؛

لایه‌روبی رودخانه پشت‌ سد درونگر از توابع درگز به منظور جلوگیری از طغیان رودخانه

کد خبر : 56480

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم توسط ارتش، رودخانه پشت سد درونگر از توابع درگز لایه‌روبی خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد، سرتیپ دوم ستاد احمد اکبری با اعلام این خبر اظهار کرد: گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نزاجا در راستای اهداف خود، ضمن حفظ توان رزمی توجه به موضوع محرومیت‌زدایی و مردم یاری به خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار را در دستور کار خود قرار داده است که لایه‌روبی رودخانه پشت سد درونگر از توابع شهرستان درگز از برنامه‌ها و پروژه‌های گروه مهندسی رزمی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این رودخانه که به علت بستر و حاشیه کم در سنوات گذشته بر اثر طغیان، باعث خسارات زیادی به کشاورزان منطقه گردیده بود به همت گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا لایه‌روبی خواهد شد.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا با اشاره به اینکه ارتش در کنار تامین امنیت و دفاع از مرزها، خدمت به مردم به خصوص قشر محروم و ضعیف را وظیفه خود می‌داند، یادآور شد: گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی تا کنون در حوزه محرومیت‌زدایی و مردم یاری مناطق مختلف خراسان بزرگ، اقدامات مطلوب و درخشانی اجرا کرده است.

سرتیپ دوم اکبری در خصوص طرح‌های صورت گرفته توسط گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی بیان کرد: اصلاح شبکه آبرسانی روستای شاهرخت از توابع شهرستان زیرکوه در خراسان جنوبی، احداث شبکه آبرسانی کشاورزی روستای بمرود از توابع شهرستان زیرکوه، لایه‌روبی بخشی از سد خاکی نوده از توابع شهرستان زیرکوه، شروع احداث سیل بند در روستای فندخت و کوریزان از توابع شهرستان زیرکوه و احداث راه روستایی براکا به لاخی از توابع شهرستان خواف از پروژه‌های گروه مهندسی رزمی بوده که تا کنون به اتمام رسیده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن