شهری

در سال حمایت از کالای ایرانی؛ دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی (ساخت ایران) در مشهد برگزار می شود

کد خبر : 16735

وسعت نمایشگاه فرش دستباف به صورت تخصصی به متراژ دو هزار مترمربع خواهد بود که در سالن‌های بهار، ابوسعید و مولوی برپا خواهد شد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز به کار دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی (ساخت ایران) از عصر فردا خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، علیرضا هوشنگ‌نژاد گفت: همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه اختصاصی فرش دستباف نیز در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر خواهد بود.
وی بیان کرد: ۲۰۰ شرکت و در قالب ۶۰۰ غرفه در این نمایشگاه، تولیدات خود را ارائه می‌کنند.
هوشنگ‌نژاد با اشاره به قرارگرفتن در سال تولید ملی و کار ایرانی ادامه داد: دومین نمایشگاه تخصصی تولید ملی، کالای ایرانی (ساخت ایران) و نمایشگاه اختصاصی فرش دستباف در تاریخ ۸ الی ۱۲ تیرماه به مساحت ۸ هزار مترمربع دایر خواهد بود.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد ابراز کرد: همچنین وسعت نمایشگاه فرش دستباف به صورت تخصصی به متراژ دو هزار مترمربع خواهد بود که در سالن‌های بهار، ابوسعید و مولوی برپا خواهد شد.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: همچنین تولیدکنندگان پوشاک و سایر صنایع در سالن‌های فردوسی، انوری و تالار b1 , b2، تولیدات خود را ارائه خواهند کرد.
هوشنگ‌نژاد افزود: خوشبختانه امسال، با تمامی تنگناها و مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی، با ۱۵ درصد رشد روبرو مواجه بوده‌ایم.
به گفته وی همچنین ۲۰ درصد رشد را در متراژ داشته‌ایم و تجار و بازرگانان و صادرکنندگان در ۱۰ تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.
هوشنگ‌نژاد تاکید کرد: همچنین افتتاحیه‌ای در عصر فردا با حضور مسوولان اجرایی، نمایندگان مردم و شورا و واحدهای آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن