اخبار مهم

در پی ضرب و شتم 3 پرستار مشهدی در بیمارستان قائم(عج) مطرح شد

ماهی یک نزاع خونین در بیمارستان های مشهد!

کد خبر : 47531

ساعت ۴ بامداد پنج شنبه، ۹ تیر، بخش اورژانس بیمارستان قائم(عج) شاهد حمله و درگیری همراهان یکی از بیماران با سلاح سرد به سه پرستار مرد بود که آن‌ها را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و حال یکی از این پرستاران وخیم گزارش شد.

به گزارش صبح مشهد، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره جزئیات این حادثه به «خراسان رضوی» گفت: پس از این نزاع خونین پرستاران به سرعت تحت درمان قرار گرفتند و دو نفر از آن‌ها به صورت سرپایی مداوا شدند اما متاسفانه یک نفر که از پشت به وسیله چاقو هدف حمله قرار گرفته و ضربه چاقو به نزدیکی قلب این پرستار اصابت کرده بود، با توجه به شدت جراحت های وارد شده در بیمارستان بستری شد و مداوا روی این پرستار صورت گرفت ولی اکنون هر سه نفر مرخص شده‌اند.

پهلوان تاکید کرد: هم اکنون مجرمان این حادثه متواری هستند و بخش حقوقی دانشگاه علوم پزشکی پیگیر این ماجرا و طرح شکایت از این افراد است. به همین بهانه از او درباره نزاع های بخش اورژانس بیمارستان ها و درگیری برخی همراهان بیمار با کادر درمان پرسیدیم که وی در این باره گفت: متاسفانه بخشی از مراجعان به اورژانس بیمارستان ها که از نزاع و درگیری های خیابانی به بیمارستان مراجعه می کنند با همان عصبانیت حاصل از آن درگیری ها انتظاراتی از کادر درمان دارند که همین موضوع باعث درگیری های زیادی شده که متاسفانه در سه ماه اول امسال سه نزاع خونین باعث جراحت های سنگینی به پرستاران و کادر درمان شده است.

پهلوان افزود: دو مورد از این درگیری ها مربوط به بیمارستان قائم (عج) و یک مورد مربوط به بیمارستان طالقانی بوده که اگر دخالت مامور نیروی انتظامی خارج از بیمارستان و ورود به موقع این مامور وظیفه شناس که مورد تقدیر دانشگاه قرار گرفت نبود، قطعا همکار ما جان سالم به در نمی برد و به معنی واقعی کلمه این مامور همکار ما را نجات داد.

وی تصریح کرد: این مسئله نیازمند توجه جدی و ورود مدعی العموم به این مشکل است چرا که بر اساس تفاهم نامه ما با نیروی انتظامی برای برخی بیمارستان ها تنها یک مامور نیروی انتظامی مستقر وجود دارد و گاهی به دلیل خانوادگی بودن این نزاع ها یا تعداد بالای همراهان، از آن یک مامور هم کاری ساخته نیست و برای به کار گیری تعداد بیشتر نیروهای انتظامی به ما اعلام شده که باید از بخش خصوصی استفاده کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن