اخبار مهم

رابطه نامشروع در یک کافه سنتی/ازدواج اجباری با سربازی که ۹ سال کوچک تر بود!

کد خبر : 38400

زخم خورده یک ازدواج اجباری بودم و هر موقع به مهر طلاق در شناسنامه ام نگاه می کردم قلبم درد می گرفت. برای همین هم به دخترخواهر کوچکم که دانشجو است توصیه می کردم خودش شریک زندگی اش را انتخاب کند و به دنبال یک مرد عاشق و دلباخته باشد. او تحت تاثیر حرف های من با پسری به نام دانیال که دوران سربازی خود را در مشهد سپری می کرد آشنا شد و آن ها مدتی با هم رابطه مخفیانه داشتند تا این که پسر مورد علاقه اش با اصرار و حتی تهدید خانواده اش، پدر و مادر خود را راضی کرد برای خواستگاری از شهرستان به مشهد بیایند. اما ۴ روز مانده به برگزاری جلسه خواستگاری، خواهرزاده ام را با پسر جوانی به اتهام رابطه نامشروع در یکی از کافه سنتی های شهر دستگیر کردند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از آرشیوی خراسان زن جوان در دایره اجتماعی کلانتری ۱۵ مشهد افزود: دانیال که از ازدواج با دخترخواهرم منصرف شده بود و از طرفی نمی خواست جلوی خانواده اش ضایع شود در تصمیمی ناگهانی به من پیشنهاد ازدواج داد و با سماجت و وعده های زیاد در کمتر از چند ساعت موافقتم را جلب کرد و قول داد که برای خوشبختی ام جانش را فدا کند. نسترن افزود: نمی دانم با کدام عقل خام شدم و پس از برگزاری جلسه خواستگاری با وجود مخالفت های شدید خانواده دانیال، به عقد او درآمدم. ازدواج با مردی که ۹ سال از من کوچک تر بود به بدبختی ختم شد؛ چرا که پس از گذشت ۳ سال با وجود آن که صاحب یک دختر شده ایم شوهرم از این ازدواج پشیمان شد و فهمیدم با زن دیگری رابطه مخفیانه دارد.

او از ۸ ماه قبل به طرز مرموزانه ای مفقود شده است و خانواده اش که حاضر نیستند نشانی اش را بدهند می گویند بهتر است بچه ات را به ما بدهی و طلاق بگیری. آن ها درک نمی کنند که من یک مادر هستم و نمی توانم از بچه ام دور باشم. در شرایط بسیار بدی قرار گرفته ام و واقعا نمی دانم چه خاکی بر سرم بریزم.«حمید نجات» دکترای روان شناسی عمومی و مشاور خانواده در این باره به خراسان گفت: در روان شناسی خانواده ثابت شده عشق های قبل از ازدواج، معمولا گذرا و بی ثبات است و از طرفی اگر قرار است ازدواجی صورت گیرد بهتر است براساس ملاک های منطقی باشد. مانند آن چه در این ماجرا اتفاق افتاد یعنی خانم ۹ سال بزرگ تر از شوهرش بود و این ازدواج به نتیجه مطلوبی ختم نشد. مسئله مهم دیگر اصل هم کفو بودن است یعنی تا می توانید در زمان انتخاب همسر شباهت ها را بیشتر در نظر بگیرید تا دچار مشکل نشوید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن