یادداشت روز

رئیس ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی تأکید کرد:

لزوم تلاش حداکثری با هدف برگزاری انتخابات پرشور، اخلاقی و قانونمند

کد خبر : 39411

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی غلامعلی صادقی در جلسه ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی بر لزوم تلاش حداکثری با هدف برگزاری انتخابات پرشور، اخلاقی و قانونمند تأکید کرد.

صبح مشهد– رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که در اولین جلسه ویدئو کنفرانس ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت مشهد سخن می گفت با اشاره به وصول دستورالعمل مربوطه با موضوع انتخابات افزود: بحمدالله در دوره های قبل انتخابات، دستگاه قضایی با هدف پیشگیری از جرایم و تخلفات احتمالی انتخاباتی ورود خوبی داشته و این روند برای انتخابات پیش رو در چارچوب قانون با قوت و قدرت استمرار خواهد یافت.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی با هدف برگزاری یک انتخابات پرشور، اخلاقی و قانونمند افزود: رؤسای حوزه های قضایی و دادستانهای عمومی و انقلاب شهرستانهای استان موظفند با تمام توان در این راستا اقدام نمایند و نظارت مؤثری بر حُسن اجرای قوانین داشته باشند.

غلامعلی صادقی با اشاره به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه در زمینه لزوم برگزاری یک انتخابات پرشور گفت: مجموعه قضایی استان خراسان رضوی انشاء الله حمایت های قانونی را با هدف مشارکت حداکثری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعمال خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با هدف پیگیری دقیق بخشنامه های مربوطه و نظارت بر حُسن اجرای امور کارگروه ویژه ای نیز در مرکز استان تشکیل و در شهرستانها نیز تشکیلات متناظری فعال خواهند شد تا به بهترین نحو ممکن اقدامات قانونی و نظارتی به انجام برسد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: ستاد استعلامات انتخاباتی نیز در دادگستری استان تشکیل شده و انتظار می رود بخشهای مربوط به درستی به وظایف خود عمل نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن