مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

به منظور گرامیداشت یاد جان‌باختگان نفتکش سانچی ؛ ۸ هزار آش نذری در ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) حرم رضوی توزیع شد

کد خبر : 14301

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان نفتکش سانچی، ۸ هزار آش نذری در ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی میان زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی توزیع شد.
به گزارش صبح مشهد، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره دریانوردان و افرادی که در راه پیشرفت و تعالی کشور جان خود را از دست دادند، خادمان و خدمتگزاران این ایستگاه صلواتی عصر امروز پنجشنبه میزبان زائرانی بود که از اقصی نقاط کشور برای ابراز ارادت به بارگاه منور حضرت رضا(ع) مشرف شده بودند.
بر اساس این گزارش زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در ایستگاه صلواتی حضرت باب الجواد(ع) حضور یافته و خادمان آستان قدس رضوی طی ۳ ساعت با توزیع ۸ هزار آش نذری از آنان پذیرایی کردند.
این مراسم‌ که با مشارکت معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی برپا شد، از زائران حرم مطهر رضوی هنگام ورود و خروج از صحن و سرای بارگاه منور امام هشتم(ع) پذیرایی و با استقبال گرم و پر شور زائران و مجاوران مواجه شد.
لازم به ذکر است؛ ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) در مناسبت‌های مختلف مذهبی سال شامل اعیاد، ولادت و شهادت حضرات ائمه معصومین(ع) از زائران امام رضا(ع) پذیرایی می‌کند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن